مرگ کودک هشت ساله به دنبال فرار راننده ضارب

راگانیوز -یک کودک هشت ساله بر اثر تصادف با یک خودرو در بزرگراه شهید کریمی شهرری و فرار راننده خودروی ضارب کشته شد.

 

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، صبح امروز این کودک هشت ساله که قصد عبور از عرض بزرگراه شهید کریمی را داشت وقتی از بین نرده های عرض بزرگراه عبور می کرده با خودرو در حال حرکت برخورد و ضارب متواری می شود.

به گفته والدین کودک، پس از طولانی شدن غیبت فرزندمان با پلیس 110 تماس و آنها را مطلع کردیم تا اینکه با توجه به جسد پیدا شده ما را برای حراز تشخیص هویت فرا می خوانند.

راننده اتوبوس خط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) به خبرنگار ایرنا می گوید: در هنگام عبور از خطوط اختصاصی ناگهان متوجه جنازه در کنار بزرگراه شدم و سریعا با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادم.

یکی از نیروهای انتظامی حاضر در صحنه نیز گفت: جنازه این کودک 8 ساله از دیشب در این محل رها شده و به دلیل کم بودن نور در این بزرگراه کسی از وجود این جنازه با خبر نشده است.

وی که خواست نامش در خبر فاش نشود، افزود: عبور کردن از عرض بزرگراه بزرگترین اشتباهی است که شخص می تواند مرتکب آن شود و این امر نیازمند هوشیاری و راهنمایی والدین به فرزندان است.

وی به مردم توصیه کرد: ضمن استفاده از پل عابر پیاده حتما به فرزندان خود در خصوص عبور و مرور از خیابانها و بزرگراه ها را آموزش دهند.

همچنین هم اکنون صحنه حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی های دقیق تر است.

بهدنبالرانندهسالهشهرریضاربفرارمرگهشتکودک
نظرات (0)
Add Comment