مسئولان نگاه ویژه‌ای نسبت به مطالبات مردم باقرشهر داشته باشند

به گزارش راگانیوز ، حسین توکلی ضمن قدردانی از اقدام جهادی مدیریت شهری تهران در راستای احداث مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب اظهار داشت: احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب که به همت مدیریت شهری تهران در راستای کاهش فاصله شمال و جنوب در شهر آفتاب انجام شد و این مهم سبب شده است که تا حدی سطح ارائه خدمات در شمال و جنوب یکسان شود، جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ارتباط با راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: در حال حاضر تمام دسترسی‌هایی که برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایجاد شده است از مسیر بزرگراه خلیج فارس و اتوبان صالح‌آباد و … است.

عضو شورای اسلامی باقرشهر افزود: مشکلات شهر تهران سرریز مناطق جنوبی تهران از جمله باقرشهر و … است و بعضاً ظرفیت‌هایی که فراهم می‌شود راه‌های دسترسی به آن‌ها به‌گونه‌ای تعریف می‌شود که مردم این مناطق هیچ بهره‌‌ای از آن نمی‌برند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دسترسی مردم شهرری و باقرشهر به بزرگراه خلیج فارس و اتوبان و آزادراه‌هایی که دسترسی این مسیرها برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب فراهم شده است، سخت است و امیدواریم مدیران شهری راه‌های دسترسی را به‌گونهای تعریف کنند که مردم مناطق جنوبی تهران نیز بتوانند از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب بهره‌مند شوند.

توکلی بیان داشت: با اختصاص یکی از خطوط اتوبوس برای مناطق شهرری و باقرشهر مردم این مناطق نیز می‌توانند به نمایشگاه کتاب دسترسی پیدا کنند.

وی ضمن تاکید بر مطالبات شهر باقرشهر از شهرداری تهران عنوان کرد: ضمن قدردانی از مدیران شهر تهران برای انتخاب شهر آفتاب برای محل نمایشگاه‌های بین‌اللملی و ایجاد ظرفیتی بزرگ در جنوب تهران امیدواریم مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای نیز نسبت به مطالبات مردم باقرشهر و تفاهم‌نامه‌هایی که با مدیریت شهری باقرشهر نوشته‌اند داشته باشند تا علاوه بر ترافیک و مشکلاتی به مردم این خطه تحمیل می‌شود مطالبات آن‌ها نیز محقق شود.

عضو شورای اسلامی باقرشهر در پایان تصریح کرد: جا دارد مدیران شهری تهران که با همتی جهادی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را احداث کردند، به مطالبات مردم باقرشهر و مناطق جنوبی تهران نیز جامعه عمل بپوشانند.

باقرشهرشهرریشورای شهرمطالبات
نظرات (0)
Add Comment