مسئولین به وعده های خود در ارتقای ساختار سیاسی ورامین عمل کنند

به گزارش راگانیوز ؛ در پایان راهپیمایی ۱۵ خرداد ورامین بیانیه ای در ۸ بند قرائت و با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حماسه کفن‌پوشان ورامین در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در دفاع از مرجعیت و ولایت یک اتفاق بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی است. حرکت مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ آنچنان بزرگ و تأثیرگذار بود که امام خمینی(ره) فرمودند که آقایان محترم و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه ای دارند. آنها در ۱۵خرداد زحمت کشیدند و جوانان خودشان را از دست دادند.

همچنین مقام معظم رهبری نیز بارها از جمله در سفر تاریخی خود به ورامین در ۲۲ خردادماه سال ۱۳۸۲ ضمن تجلیل از شهدای ۱۵ خرداد ورامین تأکید فرمودند که خرداد ورامین یک خاطره فراموش ناشدنی است و شهدای مظلوم و گمنام ورامین همچون ستاره های درخشان در آسمان ایران اسلامی می‌درخشند.

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نام شهیدانی نظیر سیدمرتضی طباطبایی، جعفر عرب مقصودی، امیر معصومشاهی، عزت الله رجبی، مصیب مهابادی، ابوالقاسم اردستانی و حسن خانی نماد بصیرت و ولایتمداری مردم دیار ۱۵ خرداد است. مردمی که در برهه های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس و ۹ دی سال ۱۳۸۸نشان داده اند که خلف صالح این شهدا هستند.

ما وارثان قیام ۱۵ خرداد و ادامه دهندگان راه شهدای شجاع و سلحشور این قیام با  فریاد رسا و ندای ملکوتی «الله اکبر – خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

۱-ورامین نماد بصیرت و ولایتمداری است و مردم دیار ۱۵ خرداد با تمام وجود گوش به فرمان ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای(مدظله) هستند و حاضرند مانند پدرانشان، جان خود را در دفاع از ولایت و نظام اسلامی فدا کنند.

۲-ورامین به دلیل حرکت شجاعانه مردم این دیار در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مورد غضب و خشم رژیم منحوس پهلوی قرار داشت و به همین خاطر از بسیاری امکانات اولیه محروم بود و اگرچه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خدمات قابل توجهی به مردم منطقه ارائه شده اما هنوز حق وارثان قیام ۱۵ خرداد ادا نشده است و مردم منطقه ورامین امیدوارند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همت مسئولان و توجه ویژه مدیران ارشد کشور، شاهد اتفاقات مبارکی در خور شأن مردم ورامین در عرصه خدمت رسانی باشند.

۳- طی سال های گذشته وعده های متعددی نظیر ارتقای ساختار سیاسی و زمینه سازی رشد و توسعه منطقه به مردم داده شد که هنوز به نتیجه نرسیده است. مردم ورامین از مسئولان و مدیران کشوری و استانی انتظار دارند تا به وعده های خود عمل کرده و به مطالبات به حق مردم این منطقه جامه عمل بپوشانند.

۴- امروز شهرستان ورامین با وجود تمامی ظرفیت های کم نظیر خود در عرصه های صنعتی و اقتصادی بویژه در بخش های کشاورزی و دامپروری، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند. ما امروز انتظار داریم تا از ظرفیت های ورامین برای رونق اقتصادی منطقه و استان استفاده شده و زمینه اشتغال جوانان و نیروهای جویای کار دیار ۱۵ خرداد در عرصه های تولیدی و اقتصادی فراهم آید.

۵-امروز ورامین به عنوان یک شهر مذهبی با مردم متدین و انقلابی در کشور شناخته می شود. وارثان دیار ۱۵ خرداد و مسئولان منطقه باید پرچمدار دفاع از ارزش های دینی و مذهبی باشند و هرگونه کوتاهی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و سکوت و  بی تفاوتی نسبت به ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در دیار ۱۵ خرداد پذیرفتنی نیست.

۶-رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۷ را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند. امروز حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی یک واجب شرعی و یک تکلیف همگانی است. مردم در کنار مسئولان باید از همه ظرفیت های موجود برای رونق تولید داخلی استفاده کرده و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، زمینه رشد و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم آورند.

۷-همراهی رژیم آل سعود و سران برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و سکوت در برابر جنایات اسراییل در فلسطین، نشان دهنده پیوند عمیق سران مرتجع عرب با سران استکبار است اما به فضل الهی، به زودی مقاومت اسلامی زمینه را برای سقوط رژیم آل سعود که با دلارهای نفتی خود عامل بی ثباتی و توطئه افکنی در منطقه هستند را رقم می زنند.

۸-برجام نشان داد که آمریکا یک کشور عهد شکن و غیرقابل اعتماد است. موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های اخیر مکررا به آن اشاره کرده اند. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ملت و دولت ایران تحمل نخواهد کرد که هم تحریم باشد هم در محدودیت و حبس هسته‌ای؛ و باید مسئولان سازمان انرژی اتمی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، به سرعت آمادگی‌های لازم را برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو فراهم آورند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین
۱۵ خردادماه سال ۱۳۹۷/ بیستم رمضان۱۴۳۹

مهر

خردادراگانیوزقیام
نظرات (0)
Add Comment