مسابقات قهرمانی کشور سبکˈکن شین کانˈ کاراته در جنوب شهرستان ری برگزار می شود

راگانیوز- رییس هیات کاراته حسن آباد از برگزاری رقابت های قهرمانی کاراته رده بزرگسالان کشور سبک ˈکن شین کانˈ 18بهمن به میزبانی حسن آباد فشافویه در جنوب شهرستان ری خبر داد.

 

ˈحامد کرمیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:این مسابقات به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شیخ کلینی (ره) در محل سالن ورزشی شهدای شهرستان حسن آباد شهرری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کاراته کاها در سه وزن منفی 65 ، 75 و به اضافه 75 با هم به رقابت می کنند:افزود: به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف این رقابت ها علاوه بر اهدا کاپ و مدال قهرمانی به ترتیب 10، هفت و پنج میلیون ریال و به بازیکن اخلاق نیز مبلغ دو میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

رییس هیات کاراته شهرستان حسن آباد تاکید کرد: نفرات برتر این رقابت های برای شرکت در اردوی تیم ملی کاراته کشور دعوت خواهند شد.

کرمی، تصریح کرد: تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در رقایت های بین المللی 2014 اوزاکای ژاپن به این کشور اعزام خواهد شد.

به گفته وی، برگزاری این مسابقات در چنین سطحی به خودی خود یک کارگاه آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران حسن آبادی است.

رییس هیات کاراته شهرستان حسن آباد حمایت و همکاری شورای شهر، شهرداری حسن آباد و صنعت المهدی (عج) در برگزاری این مسابقات را زمینه ساز حضور تیم های قدرتمند و انتقال تجربیات آنان به ورزشکاران این منطقه است .

برگزارجنوبدرریسبکˈکنشهرریشهرستانشودشینقهرمانیمسابقاتمیکاراتهکانˈکشور
نظرات (0)
Add Comment