مسایل و مشکلات دهیاران وشورایاران روستاهای شهرستان ری بررسی شد

 نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات نمایندگان دهیاری و بانوان شوراهای اسلامی شهرستان ری با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

 معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان ری در این نشست که روز دوشنبه و در محل سالن خدمت برگزار شد، این نشست را فرصتی مغتنم برای بیان کمبودها و همچنین آسیب های موجود در روستاها ذکرکرد.

سید ˈنعمت الله طباطباییˈ با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی در شهرستان راه اندازی شده اظهار امیدواری کرد با تلاش همه دستگاهها بتوان مشکلات و نابهنجاریهای موجود در مناطق حاشیه را هرچه سریعتر از سر را برداشت.

در این جلسه اهمیت دادن به جایگاه بانوان در احراز مسوولیت های شهرستانی ، نداشتن آب شرب مناسب و بهداشتی، عدم وجود امکانات مناسب ورزشی، تفریحی، آموزشی و نبودن فضای سبز مناسب و خانه های بهداشت، عدم تخصیص امکانات حمل و نقل عمومی مناسب از جمله مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان روستاها، است.

وجود مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد (کمپ ها) و مکان های بازیافت زباله، کارخانجات صنعتی آلاینده و ایجاد مشکلات زیست محیطی در پیرامون روستاها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

شرکت کنندگان در این نشست مشکلات خود را بصورت مکتوب به مسوول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ری ارایه دادند تا در جلسات مرتبط اعم از شورای فرهنگ عمومی و شورای معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان مطرح و پی گیریهای لازم بعمل آید.

همچنین در این نشست دهیاران و نمایندگان بانوان شوراهای اسلامی روستاهای محمود آباد، صالح آباد، امین آباد، اسلام آباد جاده نظامی و غنی آباد از بخش مرکزی و روستاهای قمصر، اسماعیل آباد و مجید آباد، جمال آباد و دورسون آباد از بخش کهریزک، روستاهای عباس آباد علاقه مند و قاسم آباد از بخش خاوران و روستاهای فیروزآباد و قلعه نو از توابع شهرستان ری حضور داشتند.

شهرستان ری با پنج بخش مرکزی، خاوران، قلعه نو، فشافویه و کهریزک و حدود 50 روستا، جمعیتی بالغ بر 810 هزار نفر دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment