مسدود بودن سایت ستاد هدفمندی یارانه ها موجب سردرگمی مردم شد

 مسدود بودن سایت ستاد هدفمندی یارانه ها با وجود اعلام قبلی این ستاد مبنی بر آغاز ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان از امروز/چهارشنبه/ 31 اردیبهشت، منجر به سردرگمی و نارضایتی مردم در شهرستان ری شد.

به گزارش ایرنا، این در حالی است که ستاد هدفمندی یارانه ها در روزهای گذشته زمان آغاز اعمال تغییرات و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار برای دریافت یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی را از امروز/چهارشنبه/ و از طریق دفاتر پلیس +10 اعلام کرده است.

صبح امروز نیز جمع کثیری از شهروندان شهرستان ری به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی به محل های اعلام شده از جمله فرمانداری شهرستان ری و همچنین مراکز پلیس + 10 تجمع کردند اما ثبت نامی صورت نمی گیرد و سایت مسدود اعلام می شود.

با توجه به اینکه، هر ماه چندین هزار تغییر در سطح خانوارهای کشور از ازدواج و طلاق گرفته تا فوت سرپرست اتفاق می افتد، نبود امکان ثبت تغییرات، سبب محروم شدن این خانوارها از دریافت یارانه نقدی شده است.

ˈمهدی ترکیانˈساکن محله امین آباد شهرستان ری که به منظور جداسازی نام همسر مطلقه اش مقابل فرمانداری شهرستان ری به انتظار ایستاده است به خبرنگار ایرنا گفت: صبح امروز ابتدا به پلیس +10 محله پل سیمان مراجعه کردم که متاسفانه اعلام کردند سایت بسته است و مرا به فرمانداری شهرستان راهنمایی کردند.

وی افزود: با اینکه نام خود و فرزندم را ثبت نام کرده ام و 25 دیماه نامه مربوط به ثبت نام را دریافت کرده ام اما تاکنون موفق به دریافت یارانه نشده ام.

ˈسلمان حیدریˈ نیر متاهل است و برای جدا کردن نام پدر و مادرش به فرمانداری شهرستان ری مراجعه کرده است، گفت: ابتدا به پلیس به 10 جاده قم مراجعه کردم و اعلام کردند سایت بسته است.

ˈنبیˈ نیر متاهل و بعنوان سرپرست خانوار از دیگر مراجعین فرمانداری شهرستان ری گفت: سال های گذشته در لیست پدرم بودم و یارانه را دریافت می کردم و با توجه به اینکه سرپرست خانوار هستم برای جدا کردن لیست خانواده ام به فرمانداری مراجعه کرده ام.

وی گفت: با اینکه سرپرست خانواده هستم متاسفانه موفق به ثبت نام یارانه نشده ام و با توجه به اینکه به شدت نیازمند آن هستم دور از انصاف است که یارانه نقدی پرداخت نشود.

ˈعلی علیپورˈنیر که مقابل فرمانداری شهرستان ری منتظر جواب مسوولان مربوطه برای ویرایش ثبت نام سایت رفاهی ایستاده است گفت: زمان مقرر ثبت نام کرده اما ثبت اطلاعات صورت نگرفته و دو ماه است که یارانه نیر دریافت نکرده ام.

وی افزود: سه روز است که برای رفع مشکل خود به ستاد مرکزی هدفمندی یارانه ها مراجعه کردم اما آنجا اصلا پاسخگو نیستند.

*** امروز تنها تغییرات طلاق و وفات ثبت می شود/ سیستم قطع است

مسوول پلیس + 10 محله پل سیمان نیر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تعداد مراجعین مردمی و ازدحام بیش از حد مردم در این مرکز، گفت: امروز تنها تغییرات طلاق و وفات ثبت می شود و هم اکنون نیز سایت رفاهی قطع است.

ˈرحمانیˈ افزود: کسانی که بدلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی می باشند باید روزهای آینده مراجعه کنند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment