مسعود یوسف نژاد به عنوان سرپرست شهرداری باقرشهر انتخاب شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ طی جلسه ای مسعود یوسف نژاد با ۷ رای اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی به عنوان سرپرست شهرداری باقرشهر انتخاب گردید .

صبح امروز اعضای منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی باقرشهر با حضور در دفتر شهردار از زحمات و تلاش های سعید استاد فرج طی دوره چهارم مدیریت شهری تقدیر به عمل آوردند و مسعود یوسف نژاد را به عنوان سرپرست شهرداری باقرشهر انتخاب نمودند .

مجتبی پرک رئیس شورای اسلامی باقرشهر ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه سعید استاد فرج گفت : آقای استاد فرج طی دوره چهارم مدیریت شهری خدمات ارزنده ای به باقرشهر داشته اند که آثار پروژه های عمرانی به بهره برداری رسیده در شهر بسیار مشهود است که در راستای عمران و آبادانی باقرشهر گام های موثری برداشته اند .

وی با اعلام اینکه نوگرایی در شهرداری یکی از اهداف پنجمین دوره شورای اسلامی باقرشهر است ، افزود : ضمن تجلیل از تلاش های شهردار سابق باقرشهر قصد داریم با هدف نوگرایی شهردار جدید و تازه نفس به مجموعه شهرداری باقرشهر معرفی نماییم .

شهردار باقرشهر در این جلسه تصریح کرد : بسیار خرسندم که خداوند به بنده توفیق خدمت به مردم این خطه را داد تا بتوانم در حد توان خود در راستای آسایش و امنیت مردم باقرشهر قدم بردارم .

سعید استاد فرج در ادامه افزود : آقای پرک رئیس شورای اسلامی باقرشهر توانایی و تجربه بالایی دارند و همچنین آقایان پناهنده و بقرایی با توجه به تجربه خوب در دوره چهارم مدیریت شهری و سایر اعضای جوان و تحصیل کرده شورای اسلامی باقرشهر می توانند کمک شایانی به اهداف بلند بالای شهر و شهروندان نمایند .

لازم به ذکر است ؛ مسعود یوسف نژاد در حال حاضر مسئول واحد فنی و شهرسازی شهرداری باقرشهر است که در آغاز دوره سوم و چهارم فعالیت شورای اسلامی باقرشهر به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت داشته است .

 

 

باقرشهرسرپرستشهردار
نظرات (0)
Add Comment