مسن‌ترین معلم شهرری تقدیر می‌شود

به گزارش راگانیوز، همزمان با فرارسیدن 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم ویژه‌برنامه باغبان الفبا در شهرری برگزار و طی آن از مسن‌ترین معلم این منطقه تقدیر می‌شود.

این ویژه برنامه به‌منظور بزرگداشت مقام معلمان و آموزگاران همزمان با روز معلم برگزار خواهد شد.

طی این مراسم از سعید وزیری به‌عنوان مسن‌ترین معلم شهرری تقدیر می‌شود.

ویژه‌برنامه باغبان الفباء روز یکشنبه 13 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 14 تا 15 در سالن اجتماعات مجتمع شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سعید وزیری متولد 1318 شهرستان ورامین صادره از ری در سال 1338 معلم شده و در سال 73 پس از 35 سال تدریس، بازنشسته شده است.

 وی در تمام مقاطع دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه تدریس داشته و جزو اولین فارغ التحصیلان دوره دبیرستان در شهرری بوده و 55 سال پیش نیز در رشته ادبیات فارغ التحصیل شده است.

وزیری پس از بازنشستگی در کلاس‌های اسطوره شناسی و شاهنامه پژوهی تدریس داشته و با نشریه رشد معلم همکاری داشته است.

گفتنی است، از دیگر فعالیت‌های این معلم می‌توان به تدریس داستان نویسی و داور مسابقات داستان نویسی به مدت 19 سال اشاره کرد.

 وی در حال حاضر معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس سما است و بیش از 150 مقاله در روزنامه‌ها و نشریه‌های معتبر به ثبت رسانده و 40 کتاب نیز در زمینه‌های مختلف ادبی، تاریخی، مذهبی و سفرنامه به چاپ رسانده است.

همچنین از بین 40 اثر 14 کتاب داستانی با عنوان آفتاب لب بام در سال 1381 چاپ شده و در همان سال به‌عنوان نویسنده منتخب اول کشور انتخاب شد و از کتاب‌‌های خاتون معارف ایران پنج جلد کتاب سفرنامه چاپ شده دارد که دو جلد آن برنده شده و سفرنامه کعبه و سوریه نیز 12 اردیبهشت سال گذشته چاپ شده است.

کتاب از شازده تا حاجی که در مورد زندگینامه و شرح حال 76 تن از وزیران آموزش و پرورش ایران است و کتاب دیگر آشنایی با تاریخ مدارس دختران در ایران دربین سال‌های 1280 تا 1317 طی مدت 37 سال نیز به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به آدرس شهرری، فلکه اول دولت آباد، پارک مهران،‌ مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق مراجعه کنند.

 

تقدیرشهرریمسنترینمعلممیشود
نظرات (0)
Add Comment