مشارکت آبفای منطقه6- شهر ری در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان ری

در گرامیداشت دهه ولایت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان ری با مشارکت آبفای منطقه6- شهر ری و حضور حامیان آب برگزار شد.

به گزارش راگانیوز به نقل ازروابط عمومی شرکت  آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامی داشت دهه ولایت با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان ری برگزار شد.

این همایش با حضور هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری ، مدیران و مسئولان ارگان های مختلف شهری و  تعداد پرشماری از شهروندان و خانواده ها صبح امروز از محل فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز شهرستان ری آغاز شد.

هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در مردم اعلام کرد و برگزاری آنرا یکی از راهکارهای مهم ترویج ورزش همگانی دانست.وی همچنین از مشارکت دستگاه های مختلف شهری در برگزاری شایسته این همایش قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب نیز در خصوص این همایش گفت :این همایش با مشارکت ویژه شرکت آب و فاضلاب منطقه و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و همراهی مردمی برگزار شد و خانواده ها مسیر میدان نماز تا ورزشگاه شهید مدرس واقع در میدان فرمانداری را پیاده روی کردند.

مرتضی میرآبادی افزود: روابط عمومی آبفای منطقه در ماه های اخیر با بهره گیری از تمامی فرصت ها برنامه های فرهنگی و آموزشی گسترده ای را درجهت گذراز از بحران کم آبی در سطح منطقه به اجرا در آورده است لذا با توجه به حضور گسترده خانواده ها و اقشار مختلف مردم از خردسالان تا کهنسالان در این همایش ،  برنامه های متنوعی از قبیل حضور عروسک قطره در جمع مردم ،توزیع تراکت های مسابقه پیامکی مصرف بهینه آب با هدف اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و جلب مشارکت عمومی در جهت گذر از بحران کم آبی را به اجرا در آورد.

وی با اعلام حضورنمادین تعدادی از حامیان آب در این همایش اظهار داشت: مروجین فرهنگی روابط عمومی دراین همایش به همراه حامیان آب شعارها و پیام های صرفه جویی را به گوش شهروندان به ویژه کودکان و دانش آموزان رساندند و از آنها دعوت کردند تا با مشارکت در امر صرفه جویی آبفای منطقه را در مواجهه و گذر از بحران کم آبی یاری نمایند.

برپایی پایگاه جذب حامی آب، تبلیغات میدانی و نصب بنر در میدان ها و خیابان های مسیر پیاده روی،توزیع پرچم همراه با شعار صرفه جویی و اهدای هدایای تبلیغی و آموزشی از دیگربرنامه های اجراشده دراین همایش بود.

آبفایبرگزاریبزرگخانوادگیدررویریشهرشهرریشهرستانمشارکتمنطقه6همایشپیاده
نظرات (0)
Add Comment