مشارکت اعضای شوراو شهردارشهر کهریزک در طرح نذر فرهنگی کتاب

 

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک؛ عادل عبدی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نیازسنجی های انجام شده از شهروندان و بررسی مطالبات آنان به ویژه دانش اموزان، تجهیز و راه اندازی دومین کتابخانه کهریزک در مجتمع امام صادق (ع) از سوی شورای شهر کهریزک مصوب و با محوریت متولیان این حوزه اجرا و افتتاح شد.

ایشان در ادامه از اهدای ۶۰۰ جلد کتاب از سوی اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک برای تجهیز این کتابخانه خبر داد و گفت: اهدای کتاب های کتابخانه امام صادق(ع) در راستای مشارکت در طرح نذر فرهنگی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان انجام شده است و برخی از خیرین فرهنگی نیز در این کار فرهنگی مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به امکانات کتابخانه امام صادق گفت: این کتابخانه که در بخشی از مجتمع امام صادق(ع) جانمایی شده است علاوه بر مخازن کتاب دارای یک سالن مطالعه برای حضور دانش آموزان جهت مطالعه مناسب سازی و تجهیز شده است.

عادل عبدی در پایان افزود: افتتاح این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر کهریزک فرصت مغتنمی را برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ایجاد بستر مناسب کتابخوانی برای شهروندان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

راگانیوزشورانذرکتابکهریزک
نظرات (0)
Add Comment