مشارکت همه جانبه دستگاههای اداری ری در گذر از بحران کم آبی ضروری است

کارشناس و مدیر روابط عمومی آبفای منطقه 6 تهران (شهرری) گفت: مشارکت همه جانبه و همراهی حداکثری سازمانهای اداری منطقه در گذر از بحران کم آبی ضروری است.

مرتضی میرآبادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مدیران و کارشناسان آبفای این منطقه از جنوب تهران با برپایی نشست هایی در زمینه منابع و مصارف آب منطقه و آگاهی از شرایط بحرانی آب در روزهای اخیر ، مطالبی را به مسوولان ادارات شهرستان ارایه کردند.

وی ادامه داد: در این جلسات راهکارها در زمینه همکاری و تعامل سازمانی به منظور اجرای برنامه های مشارکتی در دستگاههای دولتی و نیمه دولتی ، مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از سوی کارشناسان آبفای منطقه شش مطرح شد.

میرآبادی هدف از اجرای این برنامه ها عملیاتی کردن صرفه جویی در مصرف آب برشمرد و افزود: اطلاع رسانی شرایط آبی سالجاری و لزوم مشارکت همگانی جهت گذر از بحران کم آبی از اهداف اصلی آبفای منطقه شش می باشد که خوشبختانه مورد توجه ویژه مسوولان اداره های مختلف شهرستان ری قرار گرفته به طوری که تمامی این ارگانها همراهی و همکاری همه جانبه خود را با شرکت آب و فاضلاب منطقه در جهت گذر از بحران کم آبی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب اعلام داشتند.

کارشناس اداره آب و فاضلاب منطقه شش تهران اظهارداشت: درست مصرف کردن و جلوگیری از اصراف و هدر رفت آب مصرفی باید در فرهنگ همه ایرانیان نهادینه شود و تنها راهکار عملی آن اطلاع رسانی مستمر از سوی متولیان این امر و مشارکت آحاد مردم است.

آبیاداریازاستبحرانجانبهدردستگاههایریشهرریضروریمشارکتهمهکمگذر
نظرات (0)
Add Comment