مصوبه جداسازي شهرري از تهران ابلاغ شد

راگا نیوز: استاندار تهران طي دو ابلاغ جداگانه معاون هماهنگي و امور عمراني استانداري و فرماندار شهرستان ري را مامور اجراي مصوبه اخير دولت مبني بر انتزاع شهرري از شهرداري تهران كرد.

 به گزارش ايرنا در متن ابلاغي استاندار خطاب به معاون هماهنگي و امور عمران استانداري آمده است: در اجراي قانون و تصميمات دولت و وزارت كشور مبني بر انتزاع شهرداري شهرري از شهرداري تهران، بدين وسيله به موجب اين ابلاغ به جناب عالي ماموريت داده مي‌شود كه در اسرع وقت نسبت به فراهم كرددن مقدمات اجرا و عملياتي شدن مصوبه مذكور با همكاري فرمانداري شهرستان ري و ساير دستگاه‌هاي ذيربط اقدامات لازم را معمول و نتيجه را به بنده گزارش كنيد.

مرتضي تمدن همچنين در ابلاغ جداگانه‌اي فرماندار شهرستان ري را مامور فراهم كردن مقدمات ارتقاي فرمانداري شهرستان ري به «فرمانداري ويژه» كرد.

در اين ابلاغ خطاب به فرماندار شهرري آمده است: با توجه به مصوبه ارتقاي فرمانداري شهرستان ري به فرمانداري ويژه، ماموريت داده مي‌شود براي اجرايي كردن مصوبه مذكور و نيز تهيه و ارائه پيش‌نويس نمودار تشكيلات تفضيلي فرمانداري ويژه و ايحاد زمينه هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي منطقه و جذب و همكاري و مشاركت فعال آنان در راستاي تحقق اهداف مطروحه، حداكثر ظرف مدت دو ماه نسبت به انجام موارد ياد شده اقدام و نتيجه را طي گزارشي براي ارائه به مبادي ذي‌ربط آماده كنند.

نظرات (0)
Add Comment