مضرات استفاده از ظروف یک‌بار مصرف برای شهروندان تبیین شود

راگا نیوز: شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت بازیافت و تفکیک زباله گفت: مضرات استفاده از ظروف یک‌بار مصرف برای شهروندان تبیین شود.

عظیم بابایی با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 به‌منظور اشاعه فرهنگ بازیافت مواد و حفظ محیط زیست کارگاه آموزش مضرات استفاده از ظروف یک‌بار مصرف و معرفی جایگزین‌ها در سرای محله فیروزآباد برگزار شد.

شهردار منطقه 20 افزود: در این برنامه مباحثی همچون کاهش تولید زباله، مضرات و خطرات استفاده از ظروف یک‌بار مصرف و پلاستیکی، اهمیت بازیافت و تفکیک زباله و جایگزینی ظروف گیاهی بیان شد و در پایان کیسه‌های نایلونی ویژه جمع‌آوری پسماندها و بروشور اطلاع رسانی بین شرکت کنندگان توزیع شد.

وی با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ بازیافت مواد تصریح کرد: با هدف ترویج فرهنگ بازیافت مواد و ضرورت حفاظت از محیط زیست کارگاه آموزشی با عنوان روش تفکیک زباله و جداسازی پسماندها در سرای محله فیروزآباد برگزار شد و ضمن توزیع بروشور و بسته‌های آموزشی، شرکت کنندگان با فرایند تفکیک پسماندها و بازگشت مجدد مواد به چرخه تولید، اهمیت تفکیک زباله‌ها و کاهش پسماند در حفظ محیط زیست و اهمیت استفاده از کیسه‌های ویژه جداسازی پسماندها آشنا شدند.

نظرات (0)
Add Comment