معاون استاندار: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها بزرگترین جراحی اقتصادی است

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان ری گفت: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها بزرگترین جراحی اقتصادی نظام اسلامی است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری، اظهار داشت: دولت یازدهم برای اجرای دقیق و کارشناسی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیازمند همکاری و همدلی مردم و مسوولان است.

وی افزود: دولت یازدهم تمام سعی و تلاش خود را برای اجرای دقیق و کارشناسی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را به کار خواهد بست.

وی با اشاره به تاثیرات اجرای نشدن این قانون تاکید کرد: اگر این قانون اجرا نشود دولت با کسر بودجه در بخش پرداخت یارانه ها مواجه خواهد بود و قادر به پرداخت کامل یارانه های مردم در سال آینده نیز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: لذا دولت ملزم به اجرای این قانون بوده و انتظار دولت از همه نخبگان جامعه این است که با تحلیل اثرات مثبت اجرای این طرح قانون مردم را از آثار مثبت این طرح بر اقتصاد کشور در آینده آگاه کنند.

به گفته جمالی پور، باید هزینه های جاری دولت از درآمدهای نفتی جدا و این درآمدها در خدمت توسعه، آموزش و تولید علم و فناوری قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ری اظهار داشت: همه کارشناسان اذعان دارند که نفت عامل مبارکی برای توسعه کشور ما نبوده چون ما به خاطر وجود نفت به خودمان زحمت، تلاش، خلاقیت و تولید علم و فناوری ندادیم، متاسفانه همه اقتصادمان وابسته به نفت است و بیش از هشتاد درصد از بودجه جاری کشور از محل درآمدهای نفتی تامین می شود.

اجرایاستاستانداراقتصادیبزرگترینجراحیدومشهرریقانونمرحلهمعاونهاهدفمندییارانه
نظرات (0)
Add Comment