معاون استاندار: امروز کشورها به ورزش یک نگاه اقتدارگرایانه و ملی دارند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، ˈ هدایت الله جمالی پورˈ در نشست شورای ورزش این شهرستان اظهارداشت: ری به عنوان یک قطب ورزشی به ویژه در ورزش قهرمانی جایگاه شایسته ای در کشور دارد.

وی با بیان اینکه کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران غیرتمند شهرستان درعرصه های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی قابل توجه است، افزود: با توجه به این موضوع

می طلبد مسوولان ورزشی در استان و وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به ورزش شهرستان ری داشته باشند.

فرماندارشهرستان ری با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: در این نشست صمیمی با اشاره به توان و استعداد جوانان و نوجوانان شهرستان ری در حوزه ورزش، پیشنهاد شد سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به قهرمان پرآوزه کشتی فرنگی کشور ˈحمید سوریانˈ که نام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان برای چندین مرتبه برافراشت، گفت: ورزش شهرستان ری طی سالیان اخیر بدون اینکه سرمایه گذاری خاصی برروی آن انجام شود، با توان و خلاقیت ورزشکاران خود موفق به کسب پنج مدال المپیک شد که اگر قطعا توجه ویژه ای به این خطه قهرمان پرور را طلب می کند.

جمالی پور شهرستان ری را یک پایگاه قهرمان پروری برشمرد و گفت: این شهرستان به عنوان یک کارگاه قهرمان پرور بیش از سایر استانها و شهرستان مد نظرکارشناسان و کمیته های استعداد یابی فدراسیون های ورزشی قرار گیرد تا ضمن سرمایه گذاری مناسب برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کرد.

به گفته وی، متاسفانه ساختار اداری ورزش و جوانان ری در جایگاه مطلوبی قرار ندارد و از طرفی با مشکلات عدیده ای نیز روبرو است و این امر نیازمند حمایت و توجه جدی وزرات ورزش و جوانان به این شهرستان است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment