معاون استاندار: تبدیل کردن تهدیدات به فرصت یکی ازآموزه های امام راحل است

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به خداوند و حمایت های مردم تهدیدات و دشمنان را به فرصت تبدیل می کرد و این یکی از آموزه های امام راحل به ملت ایران بود.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ عصر شنبه در حاشیه آئین ادای احترام جمعی از مسوولین ادارات و کارکنان شهرستان ری با آرمان های امام راحل اظهار داشت : امام راحل در وصیت نامه سیاسی و عبادی خویش مسیرهای تعالی انقلاب اسلامی را نشان داده اند.

وی عمل به توصیه ها و وصایای امام راحل را در راستای رفع بسیاری از مشکلات کشور بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: هر چقدر مسوولان محرومین را مورد توجه قرار دهند اعتماد عمومی مردم به آنان انقلاب پایدارتر و نظام مقدس جمهوری اسلامی به سهولت به سر منزل مقصود خواهد رسید.

فرماندار ری تاکید کرد: مسیر و راه امام خمینی (ره) همواره چراغ راهنما و مد نظر مسوولان نظام به ویژه جانشین صالح ایشان رهبر مظعم انقلاب بوده است.

با اشاره به دیپلماسی امام راحل در زمان حیات خویش گفت:امام همواره با تشخیص منافع صحیح ملت و فرصت ها و تهدیدات بهترین تاکتیک را انتخاب می کردند.

جمالی پور، همچنین با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و با بیان اینکه این روز به عنوان روز ملی ملت ایران در تاریخ ماندگار شده است افزود: حضور گسترده مردمی همانند سال های گذشته توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه، ارزیابی معاندین و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس حضور مردم در این راهپیمائی شکل می گیرد، از تمام مردم غیور و انقلابی شهرستان برای حضور گسترده و با شکوه دعوت کرد.

ازآموزهاستاستاندارامامبهتبدیلتهدیداتراحلشهرریفرصتمعاونهایکردنیکی
نظرات (0)
Add Comment