معاون استاندار تهران: استقلال شهرستان ری قانون بوده و اجرایی می‌شود

راگا نیوز: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: استقلال شهرستان ری قانون است و این مهم اجرایی می‌شود و در زمان اعلام شده این اتفاق می‌افتد.

 

محمدرضا محمودی در حاشیه افتتاح 110 پروژه فرهنگی‌، عمرانی و ورزشی بخش کهریزک از توابع شهرستان ری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با استقلال ری گفت: استقلال شهرستان ری قانون است و این مهم اجرایی می‌شود و در زمان اعلام شده این اتفاق می‌افتد.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: 110 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در کهریزک افتتاح شد که ثمره تلاش فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها بوده و این مهم در راستای توزیع عادلانه ثروت کشور صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به شعار دولت نهم و دهم عنوان کرد: شعار دولت این است که همه مردم از درآمدهای کشور بهره‌مند شوند و در همین راستا شاهد هستیم که در نقاط مختلف کشور حتی نقاط محروم و روستاها اقدامات شایسته‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

محمودی بیان داشت: 14 سالن ورزشی در روستاها افتتاح شده که جوانان بتوانند ورزش کنند و آن شادابی و نشاط که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان در خراسان شمالی فرمودند که «جامعه ما دارای نشاط جوانی است»، محقق شود.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به بخش کهریزک گفت: کهریزک بخشی در حاشیه تهران و توابع شهرستان ری است که مستعد توسعه بوده و ما هرچه در این منطقه سرمایه‌گذاری کنیم، نفع خواهیم کرد، چرا که استان توسعه یافته و رفاه نسبی در جامعه ما و شهروندان ایجاد می‌شود و این افزایش رفاه سبب افزایش رضایت‌مندی و فرهنگ مردم شده و توانمندی‌ آنها برای اقدامات اقتصادی کشور که الان نیازمند آن هستیم، افزایش می‌یابد.

وی در ادامه افزود: توقع ما هم این است در استان تهران به عنوان الگو تمام شهروندان یک منبع اقتصادی و تولیدکننده ثروت باشند و اطرافیان و دوستان خود را ثروتمند کنند و به ایجاد شغل و زیرساخت‌هایی که نیاز است بپردازند و زیرساخت آن سالن‌های ورزشی، شبکه راه‌های مواصلاتی و توسعه‌های فرهنگی است که انشاءالله این‌ها دست به دست هم دهند تا انجام شود.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment