معاون استاندار تهران: افزایش نشاط و امیدواری در جامعه یکی از وظایف مدیران است

راگانیوز – معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تاکید بر وحدت، همگرایی و هم افزایی مسوولان به منظور خدمت گذاری هرچه بهتر به مردم گفت: افزایش نشاط و امیدواری در جامعه یکی از وظایف مدیران است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جمع مسوولان اداری و شهری این شهرستان افزود: مشاهده سعی و تلاش مسوولان از سوی مردم و همچنین استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها و منابع موجود رضایت هرچه بیشتر آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهارداشت: نبایستی مدیران شهری و اداری بار خود را به دوش یکدیگر بگذارند بلکه می بایستی ضمن اینکه رفع مشکلات بکنند با تقسیم کار مناسب نیز به صورت موثر و پرتلاش ظاهر شوند.

جمالی پور با بیان اینکه، همدلی مدیران دستگاه های اجرایی باعث ایجاد امید و دلگرمی مردم خواهد شد، اظهار داشت: مجموعه مدیریت اداری و شهری شهرستان ری متعهد، دلسوزانه و پرتلاش دیده ام.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه، مسائل عمرانی شهرستان ری از این پس باهماهنگی مدیران شهری این منطقه اولویت بندی خواهد شد، افزود: با درک مشکلات مردمی و همگرایی هرچه بیشتر سال 93 را سالی پرتلاش ظاهر خواهیم شد.

آئین تودیع و معارفه معاون فنی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری روز دوشنبه با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین، بخشداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و جمعی از مسوولان شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری ویژه ری برگزار شد.

ازاستاستاندارافزایشامیدواریتهرانجامعهدرشهرریمدیرانمعاوننشاطووظایفیکی
نظرات (0)
Add Comment