معاون استاندار تهران: تصمیمات کاربردی شورای آموزش و پرورش در ارتقاء سطح خدمات رسانی به فرهنگیان موثر است

به گزارش  راگانیوز بخ نقل از روابط عمومی فرمانداری “هدایت الله جمالی پور”معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان، کتانباف شهردار منطقه 20، بخشدار مرکزی شهرری، روسای آموزش و پرورش ناحیه 1 و2 و اعضای این شوراء در ساختمان آموزش و پرورش ناحیه2 شهرستان برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش پایه و اساس ساختار فرهنگی و تربیتی کشور است و هرچقدر در این حوزه با تدبیر و درایت تصمیم سازی و برنامه ریزی شود اکثر مشکلات و معضلات فرهنگی و تربیتی کشور برطرف خواهد شد.

جمالی پور در ادامه با توجه به نزدیک شدن به 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم با تبریک این روز بزرگ افزود: در ساختار آموزش و پرورش باید برنامه ای ترسیم شود تا ارائه خدمات رفاهی به معلمین عزیز، پایدار و همواره ساری و جاری باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه باید با تقدیر شایسته از معلمین نمونه انگیزه ای ایجاد کرد تا سطح مدیریتی و آموزشی ارتقاء پیدا نماید، تصریح نمود: باید از کسانی تقدیر شود که تحت شرایط سخت و دشوار توانستند امور را به خوبی مدیریت نموده و از سد مشکلات موجود در مسیر آموزش و پرورش به آسانی عبور نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به به این موضوع که در کشور ایران سیاست های کلی نظام تابع سیاست های مقام معظم رهبری است، اذعان داشت: دولت یازدهم در نظر ندارد تا در اداره امور کشور از رهبری هزینه نماید اما در چارچوب منویات معظم له و همچنین در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیمات مناسب و لازم را اتخاذ نموده و حرکت می کند.

وی ضمن اشاره به موضوعات هسته ای و توافقات لوزان افزود: اتفاقاتی که در حوزه سیاست خارجی در نظام جمهوری اسلامی ایران افتاد اگر به سرانجام مطلوبی منجر شود برکات بسیار خوبی برای کشور و رفاه اجتماعی ملت ایران در بر خواهد داشت.

وی افزود: در مواضع هسته ای بیشترین چالش را خود آمریکائیها دارند که با نادیده گرفتن حقوق حقه ی ملت ایران حس بی اعتمادی را نسبت به آنها بیشتر می کند.

فرماندار ری در پایان گفت: امیدوارم کشورهای مذاکره کننده با به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران روند جدیدی را در مذاکرات به وجود آورند و کشور ایران دهه چهارم انقلاب را با آرامش بیشتری پشت سر بگذارد.

آموزشارتقاءاستاستانداربهتصمیماتتهرانخدماتدررسانیسطحشهرریشورایفرهنگیانمعاونموثروپرورشکاربردی
نظرات (0)
Add Comment