معاون استاندار تهران: راهپیمایی 22 بهمن تبلور انسجام و وحدت ملی است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری روز پنجشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با بیان اینکه مردم ایران در روز 22 بهمن شعار ملی خود را که وحدت ملی است سر می دهند اظهار داشت: 22 بهمن روز جشن ملی و انقلابی ملتی است که با مجاهدت، تلاش و سعی خود به رهبری و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی(ره) نعمت بزرگ انقلاب را به دست آوردند.

جمالی پور گفت: مردم ایران از هر قوم، قبیله، دین و مذهبی و با سلایق گوناگون در این روز حضور یافته و با کنار گذاشتن تعلقات دیگر فقط به حفظ ایران و انقلاب اسلامی فکر می کنند و شعار واحدی را برای اعلام اتحاد و انسجام خود به سرتاسر دنیا سر می دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: 37 راهپیمایی مردم ایران در یوم الله 22 بهمن همواره نشانه ای از اشتراک همه آحاد ملت ایران در ارتباط عاطفی و قلبی با نظام جمهوری اسلامی است و مردم به رغم وجود مشکلات  این جشن ملی را باشکوه و پرشور برگزار می کنند.

وی گفت: ملت ایران در اصل نظام جمهوری اسلامی با همدیگر اشتراک نظر داشته و برای حفظ و بالندگی آن در یک جبهه قرار دارند و این روز را روز یادآوری مجاهدت و ایثارگری شهدا و ایثارگران می دانند.

استاندارراهپیماییشهرریفرماندار ری
نظرات (0)
Add Comment