معاون استاندار تهران: رفع مشکلات کشور با اتکاء بر سیاست های اصولی اقتصاد مقاومتی محقق می شود

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه “مرتضی بانک” معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ،معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بخشدار و شهردار کهریزک در حاشیه بازدید از کارخانه سیماچوب واقع در شهرستان ری ضمن اشاره به تاثیر تولید و صنعت در رشد و رونق اقتصاد کشور اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که رشد منفی اقتصاد به رقم 3 درصد مثبت رسیده است و این نشان از رونق اقتصادی در کشور دارد و رونق اقتصادی متاثر از تولید و صنعت پویا و پایدار در کشور است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: خوشبختانه در یکسال اخیر با حمایت های دولت تدبیر و امید، اتخاذ سیاست های منطقی فضای مطلوب و معقولی در حوزه سیاسی کشور ایجاد شده و تاثیر این فضا بر رشد و رونق اقتصادی بسیار نمایان است.

جمالی پور با اشاره به تاثیر واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی در رونق اقتصادی کشور افزود: امیدوارم با اتخاذ سیاست های اصولی و کلی در نظام اقتصادی، شاهد فعالیت و توانمندی های صنایع کوچک، متوسط و صنوف تولیدی و صنعتی در کشور باشیم.

وی ضمن تاکید بر ظرفیت های اقتصادی، سیاسی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و تاثیرگذار شهرستان ری بر کشور بیان داشت: با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه اقتصاد،بهداشت و درمان و اشتغال در شهرستان ری یقین دارم در آینده ای نزدیک افق روشن در شهرستان ری و به دنبال آن توسعه و پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد سال جدید برای شهرستان ری و نظام جمهوری اسلامی ایران سال عبور از رکود اقتصادی و غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمن بر کشور خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان گفت: امیدوارم با سفر رسمی رئیس محترم جمهور و هیات دولت به شهرستان ری و کمک و حمایت های ایشان برنامه ها و طرح های مهم در حوزه های مختلف اجتماعی به اجراء در آید.

اتکاءاستانداراصولیاقتصادبابرتهرانرفعسیاستشهرریشودمحققمشکلاتمعاونمقاومتیمیهایکشور
نظرات (0)
Add Comment