معاون استاندار تهران: رمز توسعه و پیشرفت کشور در گرو حسن انجام کار و اجرای وظایف شغلی است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی که باحضور معاون امورفنی و عمرانی فرمانداری،بخشداران تابعه و مسوولین شهرستانی در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت های گردشگری از قبیل تاریخی، فرهنگی و مذهبی در شهرستان ری مسافرین و زائرین زیادی به این شهر سفر می کنند که این وظیفه مسوولین اجرایی را در جهت ارائه خدمات و تسهیلات به آنها سنگین تر می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: انتظار دارم تا مسوولین دستگاه های متولی در امر خدمات سفرنوروزی با همه منابع و امکانات موجود و با حساسیت و جدیت تمام شرایط مطلوبی را برای اقامت و اسکان و سفر زائرین و مسافرین در شهرستان فراهم آورند.

جمالی پور ضمن تاکید بر حضور مسوولین و رصد و پیگیری آنها از چگونگی انجام امور و نحوه خدمات رسانی به زائرین و مسافرین در ایام تعطیلات نوروز افزود: تمام مسوولین ذیربط اعم از انتظامی، شهرداری های تابعه، امدادی، اورژانس و …باید با فعالیت و تلاش روز افزون خود در این ایام محیطی امن همراه با نشاط و شادابی را برای مسافرین شهرستان بوجود آورند.

ایشان خطاب به نیروهای امنیتی و انتظامی گفت: با توجه به ایام تعطیلات و سفر شهروندان به خارج از شهرستان و همچنین خالی شدن برخی از منازل از سکنه، نیروهای امنیتی و انتظامی حوزه شهرستان با حساسیت و دقت بیشتری از حریم خصوصی و امنیت شهروندان حفاظت و حراست نمایند.

ایشان همچنین خطاب به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تاکید نمود: امیدوارم ایام تعطیلات نوروز که از پرحادثه ترین ایام سال در کشور تلقی می شود شاهد هیچگونه حوادث و بروز اتفاقی برای مسافرین نباشیم لکن بیمارستان ها و مراکز درمانی از تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای ارائه خدمات به مسافرین و زائرین استفاده نمایند.

معاون استاندار در ادامه افزود: از آنجا که این ایام فرصت مناسبی برای متخلفین در امر ساخت و سازهای غیر مجاز می باشد از بخشداران بخش های تابعه انتظار دارم با توجه و دقت فراوان و کنترل ویژه از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان جلوگیری به عمل آورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان بیان داشت: امیدوارم با همکاری، همدلی و تلاش همه مسوولین دستگاه های اجرایی، امسال سطح خدمات رسانی در شهرستان و به دنبال آن موجبات رضایتمندی  زائرین و مسافرین ارتقاء پیدا نماید و شاهد ایامی شاد و مفرح توام با امنیت و سلامتی برای آنها باشیم.

اجرایاستاستاندارانجامتهرانتوسعهحسندررمزشغلیشهرریمعاونووظایفپیشرفتکارکشورگرو
نظرات (0)
Add Comment