معاون استاندار تهران: ساماندهی صنایع از امور مهم ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال زایی است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کارگروه جذب سمایه گذاری داخلی و خارجی که با حضور معاون برنامه ریزی و امور اداری مالی، معاون امور فنی و عمرانی فرماندار و روسای ادارات مربوطه در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: دوکار اساسی برای ایجاد تولید و اشتغال جدید باید انجام داد که یکی از آنها ساماندهی واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس و مبنای منابع داخلی و خارجی است.

وی تصریح نمود: در تهران صنایع زیادی وجود دارد که سالیان درازی است از فعالیت آنها می گذرد و از رده فعالیت خارج شده اند که باید ساماندهی شوند.

جمالی پور گفت: از دیگر امور مهم برای ایجاد سرمایه گذاری جدید به روز رسانی تکنولوژی است که باید با برنامه ریزی مناسب به این مهم پرداخت.

معاون استاندار تهران بیان داشت: امروزه متاسفانه صنایعی که در تهران در حوزه خدمات و تولید فعال هستند معضلات و مشکلات زیادی از قبیل ناامنی، ترافیک، آلایندگی های زیست محیطی و غیره را به وجود آورده اند که باید از این حالت خارج شوند .

وی سرمایه گذاری داخلی را یک امر بسیار مهم در توسعه پایدار اقتصاد کشور دانست و افزود: باید ایجاد سرمایه گذاری جدید در تهران کاملا متوقف شود چون این شهر بزرگ از ظرفیت لازم برای این امر برخوردار نمی باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: باید رویکرد کارگروه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مبتنی بر منافع ملی باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: برای سبک سازی شهر تهران در شهرستان ری ظرفیت های مناسب وجود دارد که با استفاده از سرمایه های داخلی و خارجی می توان صنعت تهران را ساماندهی کرد.

جمالی پور در پایان اظهار داشت: برای صنعتگرانی که در تهران فعالیت دارند و از جوانب مختلف و متعدد تحت فشار به سر می برند فضای مناسب در شهرستان ری در نظر گرفته شده است تا با آسودگی بیشتری در ایجاد بسترهای مشاغل جدید، موثر و مفید فایده باشند.

ازاستاستانداراشتغالامورایجادتهرانزاییساماندهیسرمایهشهرریصنایعمعاونمهموگذاری
نظرات (0)
Add Comment