معاون استاندار تهران: شهیدان بستر خدمت رسانی مسوولین به نظام را فراهم کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری”هدایت الله جمالی پور”معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در جشن باشکوه میلاد حضرت زهراء سلام الله علیها که با عنوان تجلیل از “مادران و همسران معظم شهداء” به همت بنیاد شهید شهرستان برگزار شد با تقدیر و تجلیل از ایثارگری و فداکاری های مادران و همسران معظم شهیدان اظهار داشت: در روزگاری که کشورهای منطقه و پیرامون ایران اسلامی فاقد امنیت، آرامش و آسایش هستند و در جنگ و خونریزی به سر می برند کشور بزرگ ایران به برکت جانفشانی شهدای والا مقام دارای امنیت همراه با اقتدار و عزت جهانی است.

وی در ادامه افزود: شهیدان عزیز با هدیه جانشان و با نثار خونشان  از ارزشهای والا و از کیان و مرزهای این نظام دفاع کردند و ما باید با تداوم و تثبیت راه آنان قدردان این فداکارای ها و جانفشانی ها باشیم.

فرماندار ویژه ری با اشاره به رسالت بزرگ مادران و همسران شهداء در طول دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: کشور ایران امنیت، عزت و اقتدارش را مدیون خون شهدا و فداکاری مادران و بانوان ایثارگری است که فرزندان و همسرانشان را تقدیم این نظام نموده و بعد از آن در کمال متانت و وقار در قبال خون شهیدانشان هیچگونه مطالبه ای نداشته و ادامه دهنده راه عزیزانشان خواهند بود.

جمالی پور در ادامه اظهار داشت: همه مسوولین و خدمتگزاران نظام وظیفه دارند تا با تمام امکانات و با همه وجود در خدمت خانواده شهدا بوده و قدر شناس فرزندان و همسران شهید این مادران و بانوان غیور باشیم.

معاون استاندار تهران در پایان افزود: آنچه که وظیفه مجموعه ها و دستگاه های اجرایی شهرستان ری می باشد این است که در غایت توان خود در خدمت خانواده های شهدا باشند تا موجبات رضایتمندی آنان همواره فراهم شود.

استانداربستربهتهرانخدمترارسانیشهرریشهیدانفراهممسوولینمعاوننظامکردند
نظرات (0)
Add Comment