معاون استاندار تهران: مردم ایران در 24 خرداد حماسه دیگری درتاریخ ایران رقم زدند

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،معاونین فرماندار، بخشداران و روسای ادارات شهرستان در تالار شیخ صدوق برگزار شد با بیان اینکه ماه خرداد آبستن حوادث مهم و سرنوشت سازی در جمهوری اسلامی ایران بوده و هست اظهارداشت: مردم با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تایید راهبرد ها و برنامه ها فردی را انتخاب کردند که سوابق روشنی را در دوران قبل و بعد از انقلاب در کارنامه پر افتخار خود داشته است.

جمالی پور ضمن اشاره به اینکه مردم فهیم ایران در شرایط زمانی مختلف با بصیرت اسلامی تصمیم های مهمی را می گیرند، افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ضمن به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی حامل پیام های زیادی به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی داشت.

وی با اشاره به شرایطی که نظام اسلامی با آن روبرو است، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دولت و مردم باید در کنار هم و با همدلی و همزبانی از سد بلند مشکلات جامعه به سلامت عبور نموده و دشمنان نظام را دچار یاس و ناامیدی نمایند.

وی افزود: متاسفانه امروزه برخی با ایجاد شکاف و بی اعتمادی بر خلاف دستوران رهبر معظم انقلاب عمل می کنند و در صدد برهم زدن نظم عمومی هستند تا مسائل مهم کشوری را تحت شعاع قرار  دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح نمود: دولت با ایجاد امید در بین مردم گام در جهت رفع مشکلات آنها بر میدارد و باید تدبیر درستی در همه مجموعه های مدیریتی کشور صورت گیرد تا به تدریج دغدغه های مردم از بین برود و رضایتمندی آنان حاصل شود.

جمالی پور ادامه داد: ما در حال حاضر از سند چشم انداز 10 ساله کشور عقب هستیم، زیرا با بررسی های انجام شده از برنامه های سند چشم انداز دوسال بیشتر کار نشده است و باید در این خصوص اقدام کرد و کارهای اساسی انجام داد.

وی بیان داشت: دولت یازدهم کارآمد ترین و با تجربه ترین دولتی است که روی کار آمده است و در دولت تدبیر و امید از همه سلایق استفاده شده که همه تلاش آنها در راستای رفع معضلات کشور است.

نماینده عالی دولت در پایان تاکید کرد: مردم ایران اسلامی از دولت تدبیر و امید انتظار دارند که مشکلات و دغدغه های آنها را از بین ببرند و امید را در کشور ایجاد نمایند که امیدورایم با کمک همه مردم و مسوولین این امر تحقق یابد.

24استاندارایرانتهرانحماسهخرداددردرتاریخدیگریرقمزدندشهرریمردممعاون
نظرات (0)
Add Comment