معاون استاندار تهران: معلمین، ایثارگرانی هستند که مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کنند

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری همزمان با فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت مقام معلم باحضور در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شریعت و شرکت در جشنی که به همین مناسبت برگزار شده بود در جمع مسوولین آموزش و پرورش ناحیه یک و معلمین این دبیرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک این روز بزرگ اظهار داشت: معلمین عزیز با هدایتگری های پیامبرگونه خود پیمودن راه سعادت و تعالی را به انسان ها آموخته و مسیر زندگی آنها را متحول می سازند.

جمالی پور در ادامه با اشاره به مشقات و مشکلات موجود در مسیر فعالیت و کار معلمین افزود:دولت یازدهم با وجود محدودیت های اعتباری و چالش های اقتصادی در دو حوزه کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه و پیشرفت کشور و معلمین به عنوان عناصر مهم در ساختن تربیت نیرو برای توسعه و تعالی آینده کشور توجه بیشتر و نگاه ویژه ای دارد و تلاش می کند با درایت و برنامه ریزی مناسب رفاه و آسایش مطلوبی را برای آنها فراهم آورد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه دولت از هر فرصتی استفاده می کند تا شرایط آسایش و رفاه عمومی را برای مردم ایجاد نماید افزود: در صورت رفع تحریم های ظالمانه ی دشمنان، سرمایه های بلوکه شده ایران در خارج از کشور آزاد شده و می توان افق روشنی را برای ایجاد رفاه اجتماعی ایران در نظر گرفت.

 وی افزود: نگاه فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز  به تجهیز مدارس و رسیدگی به مشکلات آنها نگاه ویژه و رو به رشد است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان شیوه مبارزه دشمنان امروز را شیوه نرم و فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: در عرصه وانفسای فرهنگی که دنیا گرفتار آن شده است کشور ایران باید با استفاده از تعالیم والای دینی و اسلامی خود  الگوی فرهنگی و دینی را به دنیا صادر نماید.

جمالی پور در ادامه تاکید کرد: ضمن اینکه از دیگر فرهنگ ها در راستای ارتقاء شاخص های توسعه و پیشرفت کشور باید استفاده کرد در عین حال نباید از ارزش های دینی و فرهنگی خود به سادگی و با بی تفاوتی عبور کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرهنگ ارزشمند حجاب به عنوان بالاترین و متعالی ترین حافظ ارزش های زن ایرانی اظهار داشت: نباید به حجاب به عنوان یک محدودیت نگاه کرد بلکه حجاب مصونیت است و هیچگاه مانع توسعه و پیشرفت محسوب نمی شود.

فرماندار ویژه ری در پایان افزود: اگر دین اسلام به حفظ حجاب تاکید دارد برای ایجاد امنیت زن و حفظ ارزش و اعتبار اوست.

استاندارایثارگرانیتهرانتوسعهراشهرریمسیرمعاونمعلمینمیهستندهمواروپیشرفتکشورکنندکه
نظرات (0)
Add Comment