معاون استاندار تهران: مواد مخدر تهدید بزرگی برای نابودی سرمایه های اجتماعی است

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری”هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، بخشداران و مسوولین ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:زمانی این تهدید خانمان سوز ریشه کن خواهد شد که عزم ملی و جهانی را در پی داشته باشد.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه هرچه به مقوله مبارزه با مواد مخدر توجه کنیم از سرمایه های کشور صیانت کرده ایم افزود: اگر به موضوع مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و آموزش توجه ویژه داشته باشیم بسیاری از هزینه های کشور کاهش می یابد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت:غفلت و کوتاهی از این موضوع حساس ایجاد بحران نموده و به تبع آن هزینه های بسیار زیادی را باید صرف پیشگیری و مقابله کرد.

وی افزود: با غفلت یک مسوول در این حوزه تهدید بزرگی دستگاه های اداری و به خصوص خانواده ها را در بر خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در پایان با اشاره به این موضوع که یکی از آفت های مدیریتی که در کشور نهادینه شده است ضعف در اولویت بندی نسبت به امور و مشکلات است اذعان داشت: مقوله مبارزه مواد مخدر از اهمیت بیشتری نسبت به باقی مشکلات برخوردار است و نباید با اعمال سلیقه و با حدس و گمان با این مقوله مواجه شد.

اجتماعیاستاستانداربرایبزرگیتهدیدتهرانسرمایهشهرریمخدرمعاونموادنابودیهای
نظرات (0)
Add Comment