معاون استاندار تهران: پایه و اساس توسعه کشور آموزش و پرورش است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری “هدایت الله جمالی پور”معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاونان فرماندار، بخشداران تابعه، شهردارمنطقه20 و جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز در فرهنگسرای ولاء برگزار شد اظهار داشت: حضور خیرین مدرسه ساز در کنار مسوولان آموزش و پرورش یکی از نشانه های همدلی و همزبانی ملت و مسوولان است و از این رو سالجاری را می توان سالی همراه با عزت و سربلندی و توسعه و پیشرفت دانست .

هدایت الله جمالی پور افزود: رهبر معظم انقلاب با بیان تفسیر اصل 44 قانون اساسی راه را برای حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف اقتصادی و عمرانی کشور در کنار دولت هموار کرد .

وی در ادامه بیان داشت: حضور پر برکت خیرین مدرسه ساز در کنار نهاد آموزش و پرورش نه تنها سنگ بنای توسعه کشور بلکه موجب توسعه فرهنگ مدرسه سازی در بین آحاد مختلف مردم و بخش های خصوصی خواهد شد .

همچنین در این مراسم علیرضا کمره ای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه سرمایه گذاری در امر مدرسه سازی کاری بس ماندگار برای خیرین در دنیا و آخرت خواهد بود اظهارداشت: با حضور خیرین و داوطلبان در امر خداپسندانه مدرسه سازی، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش کاهش خواهد یافت .

وی افزود: با توجه به نیاز کشور به ساخت 170 واحد آموزشی در هر سال، با در نظر گرفتن جمعیت دانش آموزی در مدت 10 سال مشکل کمبود واحدهای آموزشی در کشور برطرف و این امر محقق نخواهد شد به جز اینکه حضور پرشور خیرین مدرسه ساز در کنار مسوولان نهاد آموزش و پرورش تداوم داشته باشد .
در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ری ضمن تجلیل از برخی خیرین مدرسه ساز در شهرستان ری، برای ساخت و تجهیز 50 باب مدرسه در چهار نقطه آموزش و پرورش شهر ری، کهریزک، خاوران و حسن آباد، کمک های نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی شرکت کنندگان در این مراسم جمع آوری شد .

آموزشاساساستاستاندارتهرانتوسعهشهرریمعاونوپایهپرورشکشور
نظرات (0)
Add Comment