معاون استاندار تهران: کمپین عاشقان محمد ، کمپین عاشقان اسلام است

هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، با تبریک عید مبعث، این عید را یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان دانست که مهربانی خداوند و رحمت الهی در این روز بر بندگانش تکمیل شده است و پیامبری برانگیخته است تا بهترین فرقان برای همه مردم جهان باشد. با عید مبعث خداوند حجت را بر همه انسانها تمام کرده است و راه روشن را با چراغ دین اسلام نشان داده است. عظمت مسئولیتی که خداوند بر دوش پیامبر گذاشته است در همین گفته خلاصه می شود که ” لولاک لما خلقت الافلاک: هر آیینه اگر محمد نبود افلاک را خلق نمی کردم “

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، در ادامه با اشاره به مرجع بودن قرآن کریم برای همه امور زندگی گفت: معجزه خاتم النبیین صلوات الله علیه، بهترین و جامع ترین منبع و مرجع برای همه امور ما انسانهاست و حکایت از آن دارد که ما حتی لحظه ای بدون الگو خط مشی الهی نیستیم و به همان نسبت که آگاهی داریم مسئولیت شرعی و عرفی بر عهده ماست.

وی در ادامه با اشاره به کمپین دوست داران محمد گفت: تشکیل شدن کمپین : من محمد را دوست دارم” در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت پیامبر صلوات الله علیه  در واقع به نوعی کمپین عاشقان دین اسلام است که پرچم دار آن، حضرت پیامبراست.

هدایت الله جمالی پور عشق به پیامبر را متبلور در عامل بودن به سیره آن حضرت دانست و گفت: هرکدام از ما در هر جایگاه ومنصبی که هستیم باید با اشاعه توام با عمل به دستورهای رفتاری پیامبر، مبلغان دین خوبمان باشیم. هریک از ما بعنوان یک مسلمان نمودی کوچک از اصحاب و یاران پیامبر هستیم و نسبت به دین خودمان مسئولیم .

استاستانداراسلامتهرانشهرریعاشقانمحمدمعاونکمپین
نظرات (0)
Add Comment