معاون استاندار: هنر نقش بسیار متعالی در تغذیه روح انسان دارد

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هنر نقش بسیار متعالی در تغذیه روح انسان دارد و باعث شادابی روح می شود و هر چقدر هنر در جامعه حاکم باشد آن جامعه با نشاط تر خواهد بود.

به گزارشراگانیوز-هدایت الله جمالی پورˈ شامگاه شنبه در نخستین نشست و هم اندیشی بزرگ هنرمندان انقلاب شهرستان در محل سالن شیخ ابوالفتوح رازی با تاکید بر اینکه هنر مانند یک تیغ دولبه است، افزود: هنر هم می تواند یک وسیله نجات و هدایت و روشنگری در جامعه باشد و هم می تواند تبدیل به یک عامل مخرب شود که به جامعه آسیب بزند.

وی اظهار داشت: هنرمندان ما طی این سی سال که از عمر پر برکت پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد صحنه های بسیار زیبایی را در حماسه های مختلف سیاسی و دردفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور خلق کرده اند.

جمالی پور با تاکید بر اینکه اعتماد کردن مهمترین اصلی است که می تواند بین حکومت وجامعه شکل گیرد، گفت: هر چه اعتماد بیشتر باشد بطور یقیین صحنه های حضور مردم جذابتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان ری با داشتن قدمت تاریخی در واقع یکی از افتخارات ایران به شمار می آید، افزود: متاسفانه این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در کنار پایتخت کمتر به آن توجه شده و با داشتن این قدمت تاریخی و ارزش های بی نظیر که خیلی از کشورهای دنیا از آن محروم هستند در بهره مندی از حداقل امکانات هم در مضیقه قرار دارد.

فرماندار شهرستان ری اظهار داشت: در این شهرستان متاسفانه ساختار ادارات دارای ضعف های بسیار زیادی است و برخی از ادارات از جمله اداره فرهنگ وارشاد اسلامی که با هنر عجین شده از یک ساختمان مناسب اداری برخوردار نیستند .

وی تاکید کرد: ما درصدد تغییر این ساختار در حد و منزلت این شهرستان هستیم تا متناسب با ویژگی های شهرستان ارتقا یابد.

چمالی پور با تصریح بر اینکه دولت تدبیر و امید به هنر و نقش آن در تمامی عرصه ها توجه ویژ ه ای دارد، گفت: باتوجه به تحولاتی که در این عرصه رخ داده، امیدواریم بتوانیم با همیاری و کمک شما هنرمندان شاهد جامعه هنری پویاتر از گذشته باشیم.

بنابراین گزارش در ادامه این مراسم نماینده جامعه هنرمندان شهرستان اعم از انجمن ها و کانون های فرهنگی هنری خواسته های هنرمندان را به سمع و نظر حاضرین در این نشست رساند.

همچنین در پایان نیز برنامه های متنوع فرهنگی وهنری از سوی هنرمندان شهرستان ری بطور زنده برای شرکت کنندگان اجرا شد.

استاندارانسانبسیارتغذیهدارددرروحشهرریمتعالیمعاوننقشهنر
نظرات (0)
Add Comment