معاون استاندار و فرماندار ویژه ری: معضل اصلی در حوزه مواد مخدر قاچاقچیان و سودجویان هستند

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: معضل اصلی در حوزه مواد مخدر، قاچاقچیان و سودجویان هستند و نیازمند برخورد جدی تری است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، ˈهدایت الله جمالی پورˈ در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: برای مبارزه با این پدیده باید بین معتاد و قاچاقچی تفاوت قائل شد چون معتاد یک بیمار است لذا خانواده و جامعه باید به فرد مبتلا به عنوان یک مریض نگاه و به جای طرد آن اقدام به جذب و درمان اقدام کند.

وی اظهار داشت: نگاه به افراد مبتلا به مواد مخدر سنتی و صنعتی نیازمند تغییر نگرش است.

وی با اشاره به تولید مواد مخدر در کشورهای همسایه و تلاش باندهای مافیایی برای انتقال به بازار جهانی گفت: با توجه به تلاش های انجام شده از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی متاسفانه جامعه ما به ویژه جوانان عزیز در معرض آسیب جدی بحث مواد مخدر قرار دارند.

معاون استاندار تهران ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاطرنشان کرد: این شورای باید از حالت تکلیفی و ارایه آمار تشکیل جلسات خارج و کمیته های زیر مجموعه شورا باید رویکرد علمی پژوهشی و تمحل اتخاذ تصمیمات عملیاتی تبدیل شوند.

جمالی پور در ادامه متذکر شد: گاها مشاهده می شود اعضا با هدف رفع تکلیف در جلسات شرکت می کنند که انتظار داریم اعضا با احساس مسوولیت بیشتر در این جلسات حاضر شوند.

وی بیان داشت: کوتاهی هر یک از ما در این حوزه می تواند ضمن آسیب رساندن به جامعه، خانواده های خودمان را نیز دچار آسیب کند اعتیاد بیماری واگیر داری است که همه در معرض ابتلا به آن قرار دارند لذا باید تمام سعی و تلاش خود را برای درمان و مبارزه به کار ببندیم.

خودکارشهرریپیشنویس
نظرات (0)
Add Comment