معاون رییس جمهوری به مقام شهدای گمنام شهر ری ادای احترام کرد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا خانم معصومه ابتکار و هیات همراه در مزارشهدای گمنام شهرستان ری با خواندن فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره آنان با آرمانهای والای شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان بستند.

معاون رییس جمهوری و هیات همراه پیش از حضور در این محل از سوی فرماندار و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ری مورد استقبال قرار گرفتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرری در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ایرنا هدف ازسفر نیمروزه ابتکار به این شهرستان را شرکت در آیین افتتاح ساختمان مرمت شده اداره حفاظت محیط زیست و حضور در جلسه شورای اداری شهرری اعلام کرد.

هدایت الله جمالی گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با آلودگی، ارتقا سطح بهداشت جامعه و حفظ محیط زیست از دهیاران و اعضای شوراها و بخشداران شهرستان خواسته شده که همه آنها خود را یک محیط بان دانسته و تعامل و همکاری با اداره حفاظت محیط زیست را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به مشخصات ساختمان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان افزود: این ساختمان در مساحتی افزون بر700 متر مربع و از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان با بیش از100 میلیون ریال اعتبار مرمت شده است.

دیدار وگفت وگو با آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، افتتاح چند پروژه زیست محیطی و دیدار از تالاب عشق آباد از دیگر برنامه های این سفر نیمروزه معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست است.

احترامادایبهجمهوریریرییسشهدایشهرشهرریمعاونمقامکردگمنام
نظرات (0)
Add Comment