معاون شهردار تهران با خانواده های شهید منطقه 20 دیدار کرد

به گزارش راگانیوز  از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، حجت الاسلام میثم امرودی با خانواده شهیدان جعفر ،رضا و صادق شجاعی فرد و شهید ناصر صدقی به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و دلجویی از خانواده آنان دیدار کرد.
حجت الاسلام امرودی ضمن گفتگو با خانواده معظم این شهدا در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و با بیان اینکه خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جانبازان گرانقدر توفیق الهی است با اهدای لوح تقدیر و هدیه از صبر و استقامت این خانواده شهدا تجلیل کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در این دیدار با بیان اینکه بهترین سبک زندگی، سبک زندگی شهدا است گفت: بازدید از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور سازمانها و نهادهای دیگر همچون شهرداری در این دیدارها قوت قلبی دو چندان برای این خانواده های معظم است .
نادر نصیری افزود: این دیدارهای دوره ای از خانواده شهدا از سوی مدیریت شهری به خوبی انجام شده و گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را کتانباف شهردار منطقه 20، نصیری مدیرکل ایثارگران شهرستان های استان تهران و نصراله رئیس بنیاد شهید شهرری همراهی می کردند.
منطقه 20 (شهرری) بعنوان جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای حدود 378 هزارنفر جمعیت، 176 کیلومتر مربع وسعت ، 7 ناحیه و 22 محله است.
این منطقه 2 هزار و 750 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و آرمان های آن کرده است.

بازدیخانوادهشهرداریشهرریشهید
نظرات (0)
Add Comment