معاون شهردار منطقه 20 تهران: عملیات عمرانی ویژه سال نو در جنوب تهران آغاز شد

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 20 تهران از شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی طرح استقبال از بهار 93 در این منطقه با رویکرد افزایش رضایت‌مندی شهروندان خبر داد.

به گزارش راگانیوز، ابراهیم بابازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: براساس بازدید میدانی کارشناسان و پیام‌های شهروندان نیازهای عمرانی موجود در منطقه 20 شناسایی شده و عملیات اجرایی بهسازی معابر شهری در حالی آغاز شده است که تا 24 اسفند ماه امسال، عملیات عمرانی مستمر به اتمام می‌رسد تا زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام نوروز فراهم شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 20 رویکرد طرح استقبال از بهار 93 را افزایش رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد و افزود: لکه‌گیری هندسی و مرمت نوار حفاری در سواره‌رو و پیاده‌روها، ساماندهی حریم کارگاه‌های عمرانی نواحی هفت‌گانه، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ترمیم انهار، آسیب‌های جداول و پیاده‌روها و رفع معارض پیاده‌روها از اهم فعالیت‌های عمرانی این طرح است که به منظور آماده‌سازی محیط شهری برای ورود به سال جدید انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دو فاز اجرا می‌شود، تصریح کرد: تلاش تمامی عوامل اجرایی بر این است تا در این مدت 35 روزه، تمامی نیازهای عمرانی موجود در سطح منطقه و به ویژه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، بقعه‌های متبرکه و آثار تاریخی شهرری که میزبان زائران و مسافران از اقصی نقاط کشور است برطرف شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 20 در پایان افزود: شهروندان مشارکت‌پذیر منطقه 20 می‌توانند از طریق سامانه‌های 137 و 1888 در طرح استقبال از بهار 93 با مدیریت شهری مشارکت و درخواست‌های خود را از این دو سامانه مردمی اعلام کنند.

20آغازتهرانجنوبدرسالشدشهردارشهرریعمرانیعملیاتمعاونمنطقهنوویژه
نظرات (0)
Add Comment