معاون شهردار منطقه 20: روزانه 10 هزار نفر از امکانات منطقه 20 استفاده می‌کنند

راگا نیوز-معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 با اشاره به امکانات و پتانسیل‌های این منطقه گفت: روزانه 10 هزار نفر از امکانات منطقه 20 استفاده می‌کنند.

به گزارش راگا نیوز، حبیب‌اله غفوری در این مراسم، ‌ضمن تشکر از زحمات عظیم بابایی گفت: ‌موفقیت‌های این منطقه با تلاش پرسنل،‌ حمایت شهردار تهران و شورای شهر میسر شده است و امروز منطقه 20 جزو مناطق دارای بیشترین سرانه فضای سبز،‌ فضاهای فرهنگی و اجتماعی است و روزانه ده‌ها هزار نفر از شهروندان از این امکانات استفاده می‌کنند که امیدواریم ادامه یابد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 افزود:‌ مهندس بابایی را مدیری اخلاقی می‌دانیم و با توجه به دوره کوتاه مدت مدیریت وی، ‌اقدامات خوبی در محلات محروم انجام شد و توجه ویژه‌ای نیز به خانواده‌های شهدا بود و امروز حمایت خود را نیز از کتانباف اعلام می‌کنیم و برای وی آرزوی موفقیت داریم. ‌

حجت‌الاسلام محمد مرتضوی از روحانیون منطقه نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر قالیباف به خاطر تلاش برای عدم جداسازی ری از تهران گفت:‌ عده‌ای ایستاند تا ببینند که چه می‌شود و امیدواریم امروز که مدیریت ری و تهران یکی شده است حمایت‌های شما بیش از پیش ادامه یابد تا مردم ببینند که حق با شما بوده است.

این گزارش حاکی است، مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید منطقه 20 با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، معاونان شهردار پایتخت و جمعی از مسئولان شهرستان ری در شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment