معاون شهردار منطقه 20: روستاهای منطقه 20 صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند

راگا نیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: ساخت زمین چمن مصنوعی در بخش حریم و روستاهای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و منطقه 20 به عنوان دارای بیشترین تعداد فضاهای ورزشی در تهران است.

حبیب‌الله غفوری ، اظهار داشت: ساخت زمین چمن مصنوعی در بخش حریم و روستاهای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه دارای بیشترین تعداد فضاهای ورزشی در بین مناطق 22 گانه شهر تهران است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 افزود: بخش حریم منطقه 20 دارای 30 نقطه جمعیتی و روستایی است که به منظور بهره‌مندی ساکنان از امکانات ورزشی و تفریحی ساخت زمین چمن مصنوعی آن محدوده در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

غفوری با اشاره به اینکه تمامی محله‌های 22 گانه این منطقه صاحب زمین چمن هستند و منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران با داشتن 37 زمین چمن مصنوعی در بین مناطق شهر تهران رکورددار است، خاطرنشان کرد: ساخت فضاهای ورزشی روباز در روستاهای تابعه بخش حریم این منطقه، پس از مکان‌یابی و اهدای زمین از طرف شورای روستا آغاز می‌شود.

وی به احداث مجموعه‌های ورزشی سرپوشیده در بخش حریم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون روستاهای قاسم‌آباد، زمان‌آباد، فیروزآباد و عباس‌آباد علاقمند به مجموعه‌های ورزشی سرپوشیده مجهز شده‌اند.

گفتنی است، روستاهای غنی‌آباد، اشرف‌آباد، قلعه‌نو، چالطرخان، تقی‌آباد، قمی‌آباد، کریم‌آباد، گل تپه، محمود‌آباد، عباس‌آباد علاقمند، اسلام‌آباد، طالب‌آباد، فیروزآباد، قاسم‌آباد، زمان‌آباد و مقیم‌آباد از جمله 30 نقطه جمعیتی روستایی منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می‌شوند.

نظرات (0)
Add Comment