معاون فرهنگی سپاه پاسداران: مذاکرات ژنو 2 بدون حضور ایران بی‌نتیجه است / باید مراقب افراد استحاله شده باشیم‌

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: مجامع بین‌المللی بدون حضور ایران اسلامی نمی‌توانند برای منطقه تصمیم‌گیری کنند و مذاکرات ژنو 2 بدون حضور ایران بی‌نتیجه است.

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، حمیدرضا مقدم‌فر در نشست بصیرت سیاسی که به همت حوزه 451 ثامن‌الحجج (ع) و روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان ری اتفاقی رخ داده‌ که در تاریخ انقلاب ماندگار شد و شاید حرکت انقلاب و شهادت از 18 دی سال 57 آغاز شده ‌و این موضوع در تاریخ روزشمار انقلاب به ثبت رسیده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران شهدای 18 دی را آغازگر حرکت‌های انقلابی مردم شهرستان ری دانست و گفت: شهرری در تهران و دیگر بلاد اسلامی به‌عنوان ام‌القری محسوب می‌شود.

ری ستون تهران است

وی ادامه داد: وجود مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان واجب‌التعظیم دیگر، مردمی متدین و ولایت‌مدار پایه‌های اساسی شهرری هستند. نهرانی‌ها می‌دانند که ستون‌های تهران شهرری است.

مقدم‌فر بیان داشت: خداوند هر امری را که بخواهد بزرگ کند چهار نعمت رهبری بزرگ، آرمان‌های بزرگ، اراده و عزم بزرگ و دشمن بزرگ به آن به آن اعطا می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه هر ملتی که بخواهد پیشرفت داشته باشد باید این موارد را نیز داشته باشد، افزود: مصر امروز به‌ دلیل نداشتن رهبری بزرگ انقلابش به نتیجه نمی‌رسد، اما انقلاب ایران به‌دلیل رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد که دنیا از شخصیت وی همواره در حیرت است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از فتنه سال 88 و حماسه 9 دی، اتاق‌های فکر اروپا و آمریکا بررسی کردند که چه عاملی سبب شد این همه سرمایه‌گذاری که در ایران برای براندازی نظام کردند با شکست روبه‌رو شد، تمام آن‌ها به اتفاق به این نتیجه رسیدند که اصلی‌ترین عامل نگه‌دارنده نظام، رهبری و ولایت فقیه است.

مقدم‌فر با تاکید بر اینکه امام آرمان‌های والایی را برای ما تعیین کرد، گفت: آرمان‌های تبیین شده از سوی امام راحل فراتر از مرزهاست و نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای همه جهان سودمند است.

‌*پیشرفت چشمگیر ایران در عرصه‌های مختلف علمی

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که معدل رشد علمی ایران 13 برابر دنیاست، تصریح کرد: در حال حاضر ایران اسلامی در زمینه‌های سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی، صنعت موشکی، صنایع نظامی و … به پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

وی داشتن دشمن بزرگ را عامل پیشرفت همه جانبه کشور خواند و عنوان کرد: کشورهای غربی فتنه‌ای بزرگ‌تر از هشت سال دفاع مقدس را در سال 88 خلق کردند که عزم ملی در 9 دی، حماسه آفرید و توطئه آنان را خنثی کرد.

مقدم‌فر اظهار داشت: دشمن در سال 88 یقین داشت که کار نظام تمام شده است، اما رهبر معظم انقلاب و عزم ملی مردم، تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران یادآور شد: زمانی فائزه هاشمی رفسنجانی کاندیدای مجلس شورای اسلامی شد و به‌عنوان نفر اول استان تهران با یک میلیون رای به خانه ملت راه یافت، عده‌ای گفتند به دلیل اینکه دختر حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی است به او رای دادیم، در سال 88 میرحسین موسوی 13 میلیون رای آورد برخی عنوان می‌کردند به‌دلیل نخست وزیری ایشان در دوران جنگ به وی رای داده‌ایم. در حال حاضر نظام در برابر این‌گونه موارد واکسینه شده است و دیگر مردم در عرصه انتخابات به حال فعلی افراد توجه دارند نه به اینکه دختر یا پسر چه کسی بوده و یا چه منصب و سوابقی در گذشته داشته‌ است.

‌*مذاکرات ژنو 2 بدون حضور ایران بی‌نتیجه است

مقدم‌فر با تاکید بر اینکه دایره نفوذ ایران در حال حاضر فراتر از منطقه است، گفت: مجامع بین‌المللی بدون حضور ایران اسلامی نمی‌توانند برای منطقه تصمیم‌گیری کنند و مذاکرات ژنو 2 بدون حضور ایران بی‌نتیجه است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه برخی افراد پشت سابقه خوبشان مخفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: بعضی افراد بر اثر مرور زمان تغییر کرده‌اند و در حال حاضر خودشان را پشت سابقه خوبشان مخفی کرده‌اند و به جایی رسیده‌اند که آیات الهی را تکذیب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر ما لطمه‌ای بخوریم از نیروهای داخلی و خودی است، عنوان کرد: باید مراقب داخل کشور باشیم، باید مراقب افراد استحاله شده‌ای که بروز هم نمی‌دهند باشیم.

مقدم‌فر افزود: شبکه‌های خارجی یک حرفی را می‌زنند و همان حرف فردا در روزنامه‌هایی مانند شرق، اعتماد، آرمان روابط‌ عمومی و … بیان می‌شود.

*3 هدف ابزاری دشمن برای لطمه‌زدن به نظام

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تشریح نشانه‌های افراد استحاله شده بیان داشت: هم‌زبانی با دشمن، کمک و مساعدت آن‌ها به دشمن و بهانه دادن به بیگانگان از جمله نشانه‌های افراد استحاله شده است.

مقدم‌فر تاکید کرد:‌ رسانه، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد (ان.جی.او) سه هدف ابزاری دشمن برای آسیب زدن به نظام است.

وی ادامه داد: دشمن امروز علاوه بر سیاه‌نمایی کشور ایران برای دنیا قصد تخریب چهره‌های انقلابی، متدینین و … را دارند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: خودمان امروز باید مراقب باشیم و بهانه دست دشمنان نظام ندهیم، برخی رسانه‌ها و افراد داخلی با دشمن هم‌زبانی می‌کنند. افراد شاخص و چهره نظام باید بسیار مراقب اعمال و رفتار خود باشد و دشمنان را دلشاد نکند.

نشست بصیرت سیاسی به همت حوزه 451 ثامن‌الحجج (ع) و روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با حضور خانواده معظم شهدا، نخبگان، بسیجیان و شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و برخی از مسئولان ارشد بخش کهریزک برگزار شد،

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمعاون فرهنگی سپاهمقدم فرمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment