معلمان فرهیخته شهرری تقدیر شدند

همایش بزرگ اندیشه مطهر با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار منطقه 20 و خانواده شهدای فرهنگی برگزار شد و از معلمان فرهیخته و برگزیده این منطقه تقدیر به عمل آمد.

 همزمان با هفته بزرگداشت مقام والای معلم همایش بزرگ اندیشه مطهر ظهر امروز با حضور مسئولان شهری در فرهنگسرای ولاء برگزار شد و از متولیان تعلیم و تربیت اعم از صدها معلم، فرهنگی، بازنشسته و خانواده شهدای فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در این همایش مهم‌ترین منصب را در حوزه تعلیم و تربیت و ارزشمندترین کرسی را شغل معلمی برشمرد و بر مسئولیت سنگینی که بر عهده این قشر فرهیخته نهاده شده است تاکید کرد.

امام جمعه شهرری در ادامه شخصیت عرفانی و محقق استاد شهید مرتضی مطهری را معرفی کرد و دائم الوضو بودن، سحرخیزی، مداومت بر قرائت قرآن و مطالعه کتب اخلاق و احکام و … را از خصوصیات بارزی برشمرد که موجب موفقیت و ماندگاری ایشان شده است.

این گزارش حاکی است، تقدیر از معلمان برگزیده منطقه‌ای و استانی، خانواده شهدای فرهنگی، معلمان بازنشسته و معلمان فرهیخته نخبه از دیگر برنامه‌های همایش اندیشه مطهر بود.

این همایش که با حضور امام جمعه و فرمانداری ویژه شهرستان ری، شهردار منطقه 20، رئیس و معاونان آموزش و پرورش ناحیه 2 آموزش و پرورش ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، فرمانده حوزه سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، معلمان بازنشسته، خانواده شهدای فرهنگی و معلمان برگزیده منطقه‌ای و استانی برگزار شد از معلمان ناحیه 2 شهرستان ری تقدیر به عمل آمد و طی مراسمی دیگر، معلمان فرهیخته ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری نیز تجلیل خواهند شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment