مقامات قرچک مانع توزیع ماده مخدر ناس در بین دانش‌آموزان شوند

به گزارش راگانیوز ، علیرضا جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی و دانشجویی این شهرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات، بررسی مسائل صنفی و مشکلات دانشجویی و دانش‌آموزی است.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات باید موارد مرتبط با امتحانات به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فضای آرامی برای برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک در رابطه با برگزاری آزمون سراسری دانش‌آموزان این شهرستان در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش قرچک باید مکاتبات و پیگیری‌های لازم برای برگزاری آزمون دانش‌آموزان در دانشگاه یادشده را انجام دهد.

وی در رابطه با بحث پژوهش‌های تخصصی مرتبط با مسائل شهرستانی توسط دانشگاه‌ها گفت: در این راستا پژوهش‌هایی در زمینه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی، اعتیاد، طلاق و … انجام شده است که با نگاهی کارشناسانه به آن می‌توان برای بهبود وضعیت جامعه اقدام کرد.

جعفری در پایان با اشاره به موضوع توزیع مواد مخدر از‌جمله ناس با اشکال متفاوت در بین دانش‌آموزان متذکر شد: به‌‌منظور کاهش و به صفر‌رساندن این‌گونه اقدامات باید نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها اقدام کرد.

فارس

راگانیوزقرچکمخدرمدرسهمواد
نظرات (0)
Add Comment