منطقه 20 دارای بالاترین تخصیص بودجه در پهنه جنوبی تهران است

 

راگا نیوز:معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: از میان مناطق پهنه جنوب، منطقه 20 دارای بالاترین تخصیص بودجه و دریافت وجه است و حداکثر تفاوت بودجه اختصاص داده شده بین مناطق 22 گانه تهران از 2 برابر بیشتر نمی شود.

به گزارش  راگا نیوز به نقل ازخبرنگارمهر، سید مناف هاشمی با حضور در جلسه امروز شورای شهر تهران که در منطقه 20 برگزار شد با اشاره به اظهارات حمزه شکیب که گفت 10 تا 20 برابر اعتبارات صرف شده در منطقه 20 در شمال تهران هزینه می شود اظهار کرد: اختلاف بودجه مناطق 22 گانه از 60 تا 120 میلیارد تومان است که به تناسب بزرگی و کوچکی منطقه و شاخصه های آنها اختصاص داده شده است. 10 تا 20 برابر بودن اعتبار یعنی در یکی از مناطق در تهران 1500 میلیارد تومان هزینه شده است که این گونه نیست.

 

وی همچنین با اشاره به اظهارات شکیب در خصوص صرف اعتبار 130 میلیارد تومانی برای احداث زیرگذر قیطریه و منطقه ای خواندن این پروژه تشریح کرد : زیر گذر قیطریه از اجزای پروژه صدر- نیایش است . نمی توان این پروژه را بدون احداث رمپ و لوپ اجرا کرد . بیشترین طول مسیر بزرگراه امام علی (ع) نیز که 3 هزار میلیارد بابت عملیات عمرانی و تملک آن هزینه شده است از مناطق کم برخوردار می گذرد .

بر اساس این گزارش، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در ادامه اظهار داشت: بزرگراه امام علی (ع) نیز فرامنطقه ای است که دارای تعدادی رمپ و لوپ است . زیرگذر قیطریه نیز جزو پروژه صدر – نیایش محسوب شده و پروژه ای منطقه ای نیست .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در تایید اظهارت مناف هاشمی گفت: فکر می کنم در عنوان کردن 20 برابری جای یکی دو صفر جا به جا شده باشد .

سیدجعفر تشکری هاشمی با اشاره به برخی پروژه های شهرداری در مناطق جنوبی تهران گفت: بزرگراههای آزادگان، امام علی(ع)، صیاد شیرازی و خط 3 مترو تهران همه در مناطق جنوبی است. بیشترین ایستگاههای مترو نیز در مناطق جنوب و مرکز در حال رشد است و شهر تهران به سمت عدالت حرکت می کند.

وی همچنین افزود: مجموعه دفع زباله کهریزک که از سال های دور به زباله دان تهران تبدیل شده بود با اقدامات شهرداری تهران به سمت آبادانی حرکت می کند و این گونه اظهارات در خصوص فعالیت های شهرداری کم لطفی است .

همچنین احمد مسجد جامعی نیز در خصوص اعتبار اختصاص یافته به منطقه 20 گفت: اعتبار اختصاص یافته به تهران کمتر از ری است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment