مهمترین شاخصه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ولایتمداری آنان بود

به گزارش  راگانیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدارغلامرضا بوربور روز چهارشنبه در چهارمین همایش ‘ سرو قامتان هشت سال دفاع مقدس’ درجمع خانواده شهدا، فرماندهان و مسوولان شهرستان ری با بیان اینکه معنویت و اطاعت پذیری رزمندگان اسلام یکی از شاخص های پیروزی نظام اسلامی است، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان اسلام توانستند با اخلاق اسلامی وغیرت دینی در راه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سر حد جان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا بهترین الگو از نظر اخلاق و رفتاری برای نسل جوان هستند، افزود: تمامی شهدا از هر قشری که بودند تنها یک هدف داشتند و آن هم حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های والای امام راحل بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما با لطف خدا و پشتوانه و حمایت مردم توانستند طی 2 هزار و 888 روز جنگ در مقابل دشمنی که از حمایت همه جانبه استکبار جهانی برخوردار بود با نثار خون خود از ایران اسلامی صیانت کنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد : امروز وظیفه همه ما مسوولان ومردم در قبال خانواده های شهدا بسیار سنگین است و شهدا در واقع نظارگر اعمال ما هستند و بایستی به گونه ای عمل کنیم که همواره یاد و خاطره آنان زنده نگه داشته شود.

بوربور با تاکید بر اینکه نباید مشکلات اقتصادی ما را از خون شهدا غافل کند، افزود: باید در راه معرفی شهدا و تبیین اندیشه والای آنان به جوانان و نسل آینده با برنامه ریزی های کارشناسی و منسجم بیش از گذشته تلاش کینم.

در این همایش فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیران آموزش وپرورش نواحی یک و2 شهرری، برخی از روسای ادارات و فرماندهان بسیج و سپاه شهرستان ری و جمعی خانواده های معظم شهدا و جانبازان و همسران فرهنگی شهید حضور داشتند.

اجرای گروه تواشیح و همخوانی نورالزهرا(س)، پخش کلیپ و روایتگری از خاطرات هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از 120 خانواده شهدای فرهنگی، جانباز وهمسران فرهنگی شهید شهرستان ری با اهدای لوح تقدیر پایان بخش این همایش بود.

آنانبوددفاعدورانرزمندگانشاخصهشهداشهرریمقدسمهمترینوولایتمداری
نظرات (0)
Add Comment