میانجیگری مرگبار مرد میوه فروش در دعوای 2 دوست خشمگین

مرد میوه‌فروش وقتی به میانجیگری دعوای دو دوست خشمگین رفت خود را به کام مرگی تلخ فرو برد.

  راگا نیوز به نقل از شوک: جالب این‌که خواهرزاده همسر این مرد که یکی از دعواکنندگان بود 3 سال بعد در مخفیگاه قاتل شوهرخاله‌اش دستگیر شد.روز 30 آبان ماه سال 89 مرد میوه فروش با چرخ دستی‌اش در محله سکینه بانو ورامین در حال گذر بود که ناگهان صدای درگیری 2 جوان سکوت خیابان را شکست.مرد میوه‌فروش به سمت دو جوان رفت و زمانی که دید یکی از آن‌ها را می‌شناسد برای میانجیگری پای در صحنه مرگبار گذاشت.
مرد میوه‌فروش زمانی که خواست به درگیری آن‌ها پایان دهد جوان غریبه با چاقو ضربه‌ای به سر وی زد و داریوش 35 ساله روی زمین افتاد.
جوان غریبه وقتی دید مرد میوه‌‌فروش روی زمین افتاده پیش از فرار با چاقویش باک موتور احسان را که با وی درگیر شده بود شکافت و با یک فندک زدن موتور را به آتش کشید و پا به فرار گذاشت اما هنوز چند قدمی از محل درگیری فاصله نگرفته بود که یکی دیگر از بستگان مرد میوه‌فروش که محمدرضا نام دارد خواست جلوی فرار جوان چاقوکش را بگیرد که جوان فراری با تهدید و زدن ضربات چاقو توانست وی را از سر راهش بردارد و پا به فرار بگذارد.هنوز دقایقی از فرار جوان چاقوکش نگذشته بود که آژیرهای خودروی پلیس و آمبولانس اورژانس از سناریوی مرموزی در سکینه بانوی ورامین خبر داد. داریوش و محمدرضا که هدف ضربات چاقوی جوان غریبه قرار گرفته بودند به بیمارستان ورامین انتقال داده شدند. محمدرضا که از ناحیه دست و پیشانی زخمی شده بود تحت درمان قرار گرفت اما داریوش به خاطر ضربه‌ای که به سرش خورده بود برای معاینات تخصصی بیشتر به بیمارستان رامتین انتقال داده شد و پزشکان پس از درمان دستور ترخیص شدن را صادر کردند.
ماموران پلیس احسان را که در این درگیری حضور داشت تحت بازجویی گرفتند. وی به پلیس گفت: من و سعید- جوان غریبه- دوست و بچه محل هستیم که سعید شروع به شوخی کرد و همین شوخی باعث دعوایمان شد.
داریوش شوهرخاله‌ام با دیدن دعوای ما برای میانجیگری وارد عمل شد که سعید با چاقو ضربه‌ای به سرش زد و با چاقوی تیزش باک موتورم را شکافت و با فندک موتورم را به آتش کشید و پا به فرار گذاشت.وی افزود: در زمان فرار یکی دیگر از آشنایانمان که شاهد این درگیری بود قصد داشت مانع فرار دوستم شود که سعید با ضربات چاقو به وی توانست به فرارش ادامه دهد.با ادعاهای احسان ماموران ماموریت یافتند تا چاقوکش آشنا را ردیابی کنند.
پرونده جنایت در شهرری
«داریوش» پس از این‌که از بیمارستان مرخص شد به خانه برادرش در شهرری رفت و با گذشت یک روز از ماجرای درگیری، مرد میوه فروش در خانه برادرش به کام مرگ فرو رفت.
با مشکوک بودن مرگ «داریوش» بازپرس کشیک قتل شهرری دستور داد تا برای رازگشایی مرگ مرموز، جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شود.پزشکان پس از معاینات تخصصی اعلام کردند که «داریوش» به خاطر ضربه چاقو که از پشت وارد سرش شده به کام مرگ فرو رفته است و این در حالی بود که پزشکان روز نخست آن را تشخیص نداده بودند.پرونده قتل به خاطر محل وقوع حادثه از شهرری به شعبه ششم دادسرای ورامین ارجاع داده شد و بازپرس دستور داد تا تیمی از اداره جنایی پلیس آگاهی ورامین برای ردیابی عامل جنایت وارد عمل شوند.کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند که «سعید» یک شرور سابقه‌دار است و توانستند خیلی زود مخفیگاه وی را شناسایی کنند اما عامل جنایت با اطلاع از مرگ «داریوش» پا به فرار گذاشته و ناپدید شده بود.در حالی که ماموران به دنبال ردی از عامل جنایت بودند، «احسان» به دادسرای ورامین رفت و با اعلام رضایت ادعا کرد که از شکایت درگیری و تخریب موتورش که توسط «سعید» صورت گرفته صرف‌نظر کرده است.

دستگیری پس از 3 سال فرار
کارآگاهان با گذشت 3 سال تجسس‌های فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه قاتل فراری را در پیشوای ورامین ردزنی کنند.روز 11 تیرماه امسال کارآگاهان در عملیاتی غافلگیرانه «سعید» را به همراه جوان دیگری که در مخفیگاهشان در حال استراحت بودند، دستگیر کردند و جالب این‌که جوان دیگر کسی نبود جز «احسان» که شوهرخاله‌اش در سناریوی درگیری وی با سعید به قتل رسیده بود. عامل جنایت که فکر نمی‌کرد پس از 3 سال دستگیر شود، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: بعد از این‌که پی بردم داریوش به قتل رسیده است به دامداری‌ام که بیرون از ورامین بود رفتم و چاقو و گوشی موبایلم را در آنجا پنهان کردم و مدتی در آنجا خودم را مخفی کردم و چون شرایط برایم سخت بود به کرمانشاه رفتم و پس از این‌که شرایط آرام شد به تهران برگشتم و سپس در شهرری و ورامین خودم را از سایه پلیس دور نگه داشتم و فکر نمی‌کردم بعد از 3 سال دستگیر شوم.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment