میزبانی باقرشهر از مسابقات رباتیک آزاد استان تهران /تامین خواسته های دانشجویان شهر با تشکیل کانون نخبگان

به گزارش راگانیوز ، اعظم قربانی با بیان اینکه شناسایی و کارگروه اولیه تشکیل کانون نخبگان شهر انجام شده است، اظهار داشت: تشکیل این کانون تاثیر بسیاری در تامین خواسته ها و رضایت مندی دانشجویان و نخبگان شهری خواهد داشت.

عصر دیروز اعظم قربانی مسئول واحد آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر ضمن تبریک فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) از برگزاری دو نمایشگاه کتاب و پسماند در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

وی افزود: هر دو نمایشگاه فوق به مدت ۱۰ روزه برگزار و محل آن نیز در طبقه منفی یک ساختمان مرکزی شهرداری باقرشهر می باشد.

قربانی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ها، شناسایی و تشویق خلاقیت های دانش آموزان و کودکان شهر می باشد و این خلاقیت ها می تواند به صورت دلنوشته، عکس، کاریکاتور، نقاشی و … باشد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی که با مدیران مدارس شهر داشته ایم ؛ جهت تشویق بیشتر دانش آموزان آثار برگزیده  این دونمایشگاه را روی یکی از دیوارهای هر مدرسه با نام خود صاحب اثر، پیاده و رسم می نمائیم.

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر برپایی دیوار کتاب در مدارس را از دیگر برنامه های شهرداری باقرشهر در آینده ای نزدیک عنوان کرد و گفت: به علت فقر و پایین بودن توان مالی بسیاری از دانش آموزان منطقه، سعی داریم تا با تشکیل چنین دیواری ، کمک بسیاری در بالابردن میزان مطالعه و سطح سواد دانش آموزان منطقه داشته باشیم.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی مذاکرات به عمل آمده با مسئولان مسابقات رباتیک آزاد استان تهران، باقرشهر برای اولین بار میزبان این مسابقات در سال ۹۵ خواهد بود.

وی افزود: محمدرضا جانی و بهزاد مرادی از نخبگان بحث رباتیک باقرشهر هستند که هم اکنون در حال همکاری با مجموعه های مختلف کشور هستند و سعی داریم تا با میزبانی از این مسابقات جذاب و پرهیجان، دانش رباتیک را نیز در شهر گسترش داده و استعدادهایمان را نیز شناسایی کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از تشکیل کانون نخبگان باقرشهر خبر داد و گفت: قصد داریم تا دانشجویان برتر در رشته های مختلف را شناسایی کرده و کانونی با استفاده از منتخب این دانشجویان تشکیل داده تا پشتوانه فکری خوبی را داشته باشیم.

قربانی خاطرنشان کرد: شناسایی و کارگروه اصلی این کانون انجام شده است و حمایت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر را نیز جلب نموده ایم تا بتوانیم در پیشبرد کارها و امورات شهری از آن ها کمک گیریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دانشجویان باقرشهر از نبوغ بسیار بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: تشکیل این کانون تاثیر بسیاری در تامین خواسته ها و رضایت مندی دانشجویان و نخبگان شهری خواهد داشت.

اموزشباقرشهرشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment