میزبانی مساجد و بقعه‌هاى متبرکه جنوب تهران از جشن بهار فاطمى

به گزارش راگانیوز ، برومند نامدارى پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجراى ویژه برنامه‌هاى میلاد حضرت فاطمه(س) در اماکن مذهبى این منطقه جنوبى خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به مسجد محورى فعالیت‌هاى فرهنگى مدیریت شهرى، ویژه‌برنامه‌هاى پیش‌بینى شده به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) در قالب جشن بهار فاطمى در مساجد این منطقه جنوبى برپا مى‌شود تا شهروندان نمازگزار از فیوضات معنوى این میلاد بهره‌مند شوند.

معاون امور اجتماعى و فرهنگى منطقه 20 با اشاره به این‌که علاوه بر حرم حضرت عبدالعظیم الحسنى(ع) دیگر امامزادگان و حسینیه‌ها نیز میزبان ویژه‌برنامه‌هاى این میلاد پر برکت هستند، افزود: سخنرانى مذهبى، مولودى خوانى، قدردانى از مقام شامخ مادران و زنان نمونه از جمله برنامه‌هاى تدارک دیده شده در جشن بهار فاطمى است.

وى به مشارکت شورایاران نیز اشاره کرد و ادامه داد: ده‌ها فعالیت فرهنگى در قالب هنرهاى نمایشى و اموزشى نیز در سراهاى محله به اجرا در می‌آید.

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى منطقه 20 در پایان یادآور شد: تمام فعالیت‌هاى فرهنگى مدیریت شهرى با رویکرد ترویج سبک زندگى ایرانى اسلامى اجرا مى‌شود و اهداف طرح آسمان ابى و زمین پاک مورد توجه است.

بهارشهرریمیزبانیمیلاد
نظرات (0)
Add Comment