ناکامی دو سارق منزل در فرار از دست پلیس

 

رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری دو سارق منزل در شهرک امام حسن خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام فرار از دست مأموران شناسایی و بازداشت شدند.

سروان بایرام علی گوزل زاده ضمن اشاره به دستگیری دو تن سارق منزل در شهرک امام حسن(ع) به تشریح اقدامات مأموران این یگان در شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده پرداخت و افزود: شب گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده فوق بود که ناگهان یکی از شهروندان سراسیمه به آنها مراجعه کرده و اظهار داشت که دو سارق به خانه مادر بزرگ او دستبرد زده اند.

وی بیان داشت: بلافاصله آدرس خانه مذکور دریافت شد و مأموران با درخواست نیروی کمکی به محل مراجعه کردند که در همین زمان دو سارق که چهره های خود را پوشانده بودند از در ورودی منزل به خیابان وارده شده و سعی کردند از محل بگریزند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله هر دو متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در میان کوچه مذکور در حالی که سعی داشتند آلات و ادوات سرقت خود را در جوی آب بیاندازند، بازداشت شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از متهمان که “عباس” و”احمد” نام داشتند شش میلیون وجه نقد، دو حلقه النگوی طلا، یک انگشتر و یک ساعت مچی مالباخته کشف شد.

سروان گوزل زاده در پایان اضافه کرد: با کشف اموال مسروقه متهمان لب به اعتراف گشوده و پس از اقرار به جرایم خود مبنی بر سرقت اموال منزل، برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment