ناکامی پسر شیطان‌صفت با گریه‌های دختر

به گزارش  راگانیوز نیوز به نقل ازبولتن نیوز، روز 9 فروردین ماه سال جاری مأموران کلانتری 177 خاورشهر در جریان تراژدی تلخی قرار گرفتند که در آن جوانی 18 ساله قصد ربودن دختری را داشته‌ است.

بررسی‌ها نشان داد این پسر شیطان‌صفت با دخالت بستگان طعمه‌اش ناکام مانده و دستگیر شده بود.با وجود این و در حالی که دختر 10 ساله از اقدام جوان فراری وحشت‌ زده بود با دستور دادرس دادگاه بخش خاوران تیمی از پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران دست به کار شدند تا جوان دختر‌ربا را به دام اندازند.
پدر دختر نجات‌یافته پس از حضور در پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران گفت: روز 9 فروردین قصد رفتن به جشن عروسی یکی از بستگان خود را داشتیم به همین خاطر دخترم به نام مریم را ساعت 5 عصر روانه خانه مادربزرگش کردم تا آنها نیز آماده رفتن به عروسی شوند. زمانی که از دخترم خبری نشد به خانه مادرم رفته اما او گفت که مریم به آنجا نرفته است. در همین زمان برادرم با من تماس گرفت، حرف‌هایش را باور نمی‌کردم.
شنیدم پسری 18 ساله می‌خواسته مریم را با خود ببرد، خودم را سریع به کلانتری رساندم و در آنجا دیدم که دخترم از سوی «اسدالله» و «امیر» که از بستگانم هستند نجات پیدا کرده است و آنها جوان آدم‌ربا را به دام انداخته‌اند.
اسدالله در بازجویی‌های کارآگاهان گفت: من و امیر در حال خارج شدن از روستا بودیم که متوجه شدیم این جوان، مریم را بغل کرده و در حالی که او گریه می‌کند قصد دارد تا او را به سمت بیابان‌های اطراف روستا ببرد بلافاصله به سمت آنها دویدیم و مریم را نجات دادیم، سپس عموی مریم را خبر کردیم، وی نیز بلافاصله خودش را به ما رساند و با هم جوان آدم‌ربا را به کلانتری بردیم.جوان شیطان‌صفت که در تحقیقات خود را «محمد رسولی» 18 ساله معرفی کرده بود تحت تجسس ویژه قرار گرفت و کارآگاهان فاش کردند وی مشخصات دروغین داده و یک افغان به نام محمد و 19 ساله است که تاکنون سه بار به خاطر کودک‌ربایی‌های شیطانی بازداشت شده و دو بار در کانون اصلاح و تربیت و آخرین بار نیز در زندان رجایی شهر تحمل حبس کرده است.
محمد که به دروغ می‌گفت به خاطر مستی در حالت غیرطبیعی بوده و اقدام به ربودن دختربچه 10 ساله کرده است در بازجویی‌های تخصصی گفت: دروغ گفته‌ام. مست نبودم و تنها با نیت شیطانی اقدام به ربودن دختربچه کردم که خیلی زود دستگیر شدم.
وی در ادامه فاش کرد در زمستان سال گذشته و در کهریزک اقدام به سرقت طلا و جواهرات دختربچه‌ای 4 ساله کرده است. بدین ترتیب کارآگاهان به بررسی‌های تخصصی پرداخته و توانستند خانواده این دختربچه را که با مراجعه به پلیس طرح شکایت کرده بودند ردیابی کنند.بنابر این گزارش، تجسس‌ها درخصوص دیگر جرایم این جوان شیطان‌صفت ادامه دارد و کسانی که در دام‌های مشابهی افتاده‌اند می‌توانند به اداره 11 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
بادخترشهرریشیطانصفتناکامیپسرگریههای
نظرات (0)
Add Comment