نجات سه شهروند ری از حریق کارگاه ˈلمنیتˈ

 مدیر منطقه هفت آتش نشانی شهر ری، از نجات سه شهروند این شهرستان در آتش سوزی گسترده کارگاه ˈلمنیتˈ با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه خبر داد.

ˈسید هادی میرافضلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پس از اعلام گزارش کارگران این کارگاه با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی کارگاه آتش نشانان ایستگاه 90، 14 و 83، سه دستگاه خودرو تانکر آب 30 هزار لیتری، لودر ایستگاه 21 با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کارگاه لمینت به وسعت دو هزار و 100 متر مربع کاملا شعله ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به انبارهای مختلفی مانند لوازم خانگی و کاغذ در مجاورت این کارگاه بود در حالیکه دو نفر از کارگران در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند.

میرافضلی بیان داشت: آتش نشان پس از رسیدن به محل بی درنگ به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و همزمان با عملیات اطفاء حریق اقدام به جستجو نجات محبوسین در آتش کردند و توانستند یک مرد 44 ساله که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود و همچنین دو خانم 24 و 25 ساله را از میان شعله های آتش خارج کنند و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.

مدیر عملیات منطقه هفت افزود: دود بسیار زیاد و سمی ناشی از سوختن ابر، اسفنج، پارچه و چرم، شعله های بسیار زیاد و فرسودگی بنای کارگاه و انبارهای مملو از لوازم خانگی و کاغذ در مجاورت این کارگاه، شرایط ویژه و حساسی را برای آتش نشانان رقم زده بود.

وی ادامه داد: اما آتش نشانان با تلاش زیاد و استفاده از دستگاه های تنفسی، کشیدن چندین رشته لوله آبده، آتش را از سه جهت محاصره و توانستند قبل از گسترش آنرا مهار کنند و پس از شش ساعت عملیات لکه گیری با جایگزینی نیروهای ایستگاه های دیگر آتش را کاملا خاموش کنند.

میرافضلی با بیان این نکته که به کارگاه لمینت خسارت مالی فراوانی رسید گفت : ولی از میلیاردها تومان خسارات مالی به انبارهای مجاور جلوگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment