نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری در سال جدید برگزار شد

راگانیوز – نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی صبح امروز یکشنبه با حضور امام جمعه شهر ری، فرماندار و جمعی از اعضای حقیقی و حقوقی شورای فرهنگ عمومی در سالن خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، رییس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان ری گفت: همسران و مادران شهدا بزرگترین سرمایه برای نظام اسلامی و کشور است.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید اظهار داشت: با توجه به هوشمندی رهبر معظم انقلاب مسولیت شوراهای فرهنگی در کشور بیش از گذشته سنگین تر شده است.

وی افزود: مدریان و فرهیختگان جامعه اسلامی برای حرکت در مسیر تعیین شده رهبر معظم انقلاب در سال جدید بایستی با تغییر نگرش در سبک زندگی و رفتار اجتماعی خود الگوی شایسته ای برای جوانان و مردم باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، با تاکید بر اینکه فرهنگ زیر بنای توسعه و پیشرفت سایر حوزه ها است، گفت: اقتصاد و سیاست نیازمند رفتار فرهنگی و همه بخش های با مقوله فرهنگ عجین و غیر قابل تفکیک است.

هدایت الله جمالی پور افزود: اصلاح واستاندارد سازی رفتار مدیریان در ادارات و دستگاههای اجرایی زمینه تغییر رفتار اجتماعی افراد جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حرف زدن و صحبت کردن راجع به موضوعات مختلف جامعه بایستی با عمل اثبات شود، تصریح کرد: مسولان بایستی حرف و عمل را با هم همراه سازند تا مردم به عینه حرف و عمل یک مدیر را مشاهد کنند.

وی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی محل اخذ تصمیم گیری است بنابر این دستور جلسات بایستی از قبل آماده سازی شده باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری با تاکید بر ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم روز ری را بطور رسمی در تقویم کشور ثبت کنیم.

مهدی ابوالحسنی بایستی تمام سعی و تلاش خود را برای توجه افکار عمومی به ملک ری را بیش گذشته جلب کنیم، افزود: بازگشت ری به جایگاه خواسته همه شهروندان اهل ری است.

برگزارجدیدجلسهدرریسالشدشهرریشهرستانشورایعمومیفرهنگنخستین
نظرات (0)
Add Comment