نخستین دوره مسابقات دستاوردهای علمی مدارس غیردولتی شهرری برگزار شد

راگانیوز – کارشناس مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه 2 ری گفت: نخستین دوره مسابقات دستاوردهای علمی مدارس غیرانتفاعی با حضور دانش آموزان قطب شهرستان ری برگزار شد.

 

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه 2 ری، مقداد ترابی افزود: مسابقات دستاوردهای علمی در تمامی مقاطع و در رشته های سازه های ماکارونی، رباتیک، پرتاب موشک و دستگاه گردش خون و دست سازه های گرمایشی در پژوهشسرای بصیرت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات می تواند زمینه لازم برای تقویت بکارگیری آموخته های دانش آموزان در زندگی واقعی را ایجاد کرده و سبب تقویت فعالیت های گروهی و تیمی در دانش آموزان شود.

کارشناس مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان های تهران نیز گفت: این مسابقات در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تعمیق فرآیند یادگیری دانش آموزان در تمامی مناطق شهرستان های تهران برگزار شد.

فاطمه علی محمدی افزود: این برنامه ها می تواند در جهت آشنایی دانش آموزان با مسایل کاربردی در سطح جامعه، انتخاب رشته تحصیلی و شغل آینده آنان تاثیر گذار باشد.

مسابقات دستاوردهای علمی مدارس غیرانتفاعی برای نخستین بار در شهرستان های استان تهران در مرحله نخست به صورت منطقه ای و در مرحله دوم به صورت قطبی برگزار شد.

در این دوره، 13 تیم در مسابقات سازه های ماکارونی، 13 تیم در رشته رباتیک، سه تیم در مسابقه پرتاب موشک و پنج تیم در مسابقات دستگاه گردش خون و دست سازه های گرمایشی حضور داشتند.

مرحله استانی این مسابقات هفته اول اردیبهشت ماه سال 93 به همت کارشناسی مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان های تهران برگزار می شود.

برگزاردستاوردهایدورهشدشهرریعلمیغیردولتیمدارسمسابقاتنخستین
نظرات (0)
Add Comment