نخستین طرح کوچه رنگی پایتخت در شهرری اجرا شد

به گزارش راگنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، قاسم افشار در این باره اظهار داشت: در راستای شعار «ری، شهر ایرانی – اسلامی پیشرو» و تغییر چهره شهر از فضای شهر خاکستری به شهر رنگی، یکی از معابر ناحیه ۳ به عنوان پایلوت طرح کوچه رنگی شهر تهران با مشارکت شهروندان رنگ آمیزی شد.

وی افزود: این طرح به دنبال تدابیر شهرداری بر افزایش حس تعلق، مشارکت و ایجاد اشتیاق و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی های بصری، با رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده و نصب گلدان های شمعدانی انجام شد.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه استفاده از رنگ در شهر برای افزایش نشاط اجتماعی اجرا می شود، ادامه داد: در قالب این طرح رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های شاد و متنوع، نصب ۷۲ عدد گلدان شمعدانی، جانمایی مخازن و سطل زباله و مبلمان شهری انجام شد.

وی تصریح کرد: طرح رنگی کردن شهر در پی ابلاغیه شهرداری تهران به مناطق ۲۲ گانه با هدف کاهش آلودگی بصری، تقویت روحیه نشاط و سرزندگی در معابر و سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی اصولی با رویه یکسان مورد توجه قرار گرفته است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

المان شهریراگانیوزشهرریمعابر
نظرات (0)
Add Comment